CHEN EXO Bersedia untuk Kembali ke Kuala Lumpur dengan Fan-Con ‘Beyond the DOOR’ pada Oktober Ini.

CHEN EXO mengumumkan acara FAN-CON 2024 yang sangat dinantikan, “Beyond the DOOR” di KUALA LUMPUR pada 9 Oktober 2024!

IMC Live Global dengan bangga mempersembahkan 2024 CHEN FAN-CON “Beyond the DOOR” yang akan berlangsung di Mega Star Arena pada 8 November 2024. Ini merupakan jelajah pertama CHEN sebagai artis solo dan akan memberi peluang istimewa kepada peminat untuk berinteraksi serta menikmati persembahan secara langsung daripadanya. Selepas perhentian di Seoul, Taipei, dan Bangkok, fan-con ini meneruskan perjalanan ke Kuala Lumpur, menjadikannya acara yang ditunggu-tunggu oleh peminat tempatan.

Dalam acara ini, peminat akan dapat mendengar lagu-lagu daripada album solo terbaharu CHEN, *DOOR*, yang dilancarkan pada Mei 2024 bersama lagu utama “Empty.” Album ini mengisahkan tema “Blank” dan “Stack” yang menggambarkan kekosongan dan pengisian jiwa, sementara tajuk album *DOOR* mengundang pendengar untuk memasuki dunia muzik CHEN. Selain lagu-lagu terbaru, CHEN juga akan mempersembahkan hit terdahulu dan OST drama kegemaran, memberikan pengalaman muzik yang memukau dengan vokal dan versatiliti yang luar biasa.

Selain muzik, CHEN juga akan melibatkan peminat melalui pelbagai aktiviti menarik seperti permainan dan aktiviti khas. CHEN akan mempersembahkan lagu daripada single terbarunya, menjadikan fan-con ini lebih istimewa.

Tiket untuk 2024 CHEN FAN-CON “Beyond the DOOR” di Kuala Lumpur telah mula dijual bermula 11 Oktober 2024 melalui ETIX.MY dengan harga MYR 758 (VIP), MYR 598 (CAT 1), MYR 498 (CAT 2), dan MYR 398 (CAT 3). Harga tiket yang dinyatakan tidak termasuk yuran pemprosesan dan yuran transaksi. Peminat boleh dapatkan tiket di https://www.etix.my/Event/CHENBTD24.

Pembeli tiket juga boleh menantikan pelbagai manfaat eksklusif seperti pengalaman soundcheck khas, sesi foto kumpulan, sesi perpisahan yang mengesankan, fotokad eksklusif, dan poster bertandatangan. Peminat dinasihatkan untuk membeli tiket daripada pihak yang sah bagi mengelakkan sebarang insiden

Pelan Kedudukan
Faedah Peminat

Untuk maklumat lanjut, ikuti @IMCLiveGlobal di media sosial. [FB, Instagram, Twitter/X]

loading...