Lee Jong Suk dan Moon Ga Young dalam perbincangan untuk drama baru oleh Pengarah “W”

Lee Jong Suk mungkin akan bekerjasama sekali lagi dengan pengarah drama popular W selepas lapan tahun! Manakala Moon Ga Young berkemungkinan akan berlakon bersama Lee Jong Suk dalam tersebut.

Pada 13 September, MyDaily melaporkan bahawa Lee Jong Suk sedang dalam perbincangan untuk membintangi drama baru bertajuk Seochodong (tajuk sementara), yang akan diarahkan oleh Park Seung Woo.

Sebagai maklum balas terhadap laporan itu, agensi Lee Jong Suk, Ace Factory, mengesahkan, “Lee Jong Suk telah menerima tawaran untuk membintangi drama Seochodong dan kini sedang mempertimbangkannya.”

Menurut laporan, Lee Jong Suk telah ditawarkan watak Ahn Joo Hyung, seorang peguam yang berpengalaman selama sembilan tahun. Walaupun dia memiliki rupa yang menarik dan latar belakang yang hebat, Ahn Joo Hyung terkenal dengan sikapnya yang tegas dan terus terang.

Seochodong bakal diarahkan oleh Park Seung Woo, yang pernah bekerjasama dengan Lee Jong Suk dalam drama hit MBC, W pada tahun 2016. Watak Kang Cheol yang dibawakan oleh Lee Jong Suk dalam drama itu telah memberikannya banyak penghargaan, termasuk Anugerah Pelakon Terbaik dalam Miniseri, Anugerah Pasangan Terbaik, serta Daesang (Anugerah Utama) pertamanya di MBC Drama Awards.

Dan pada 4 Oktober, wakil industri melaporkan bahawa Moon Ga Young sedang dalam perbincangan untuk membintangi drama yang sama. Agensi pelakon tersebut, PEAK J Entertainment, mengesahkan, “Dia sedang mempertimbangkan tawaran itu dengan serius.”

Moon Ga Young dikatakan telah ditawarkan watak sebagai Kang Hee Ji, seorang peguam tahun kedua yang penuh keyakinan dan berpegang pada prinsip kejujuran. Kang Hee Ji percaya bahawa mengubah kehidupan seseorang boleh mengubah seluruh dunia mereka.

Penggambaran Seochodong dijangka akan bermula pada akhir tahun ini, dan drama ini dirancang untuk ditayangkan pada 2025. Nantikan perkembangan selanjutnya!

Sumber : 1 | 2 | 3

loading...