Merokok dalam bangunan di Macau, agensi Baekhyun mohon maaf

Agensi Baekhyun telah mengeluarkan kenyataan mengenai kontroversi berkaitan insiden merokok dalam bangunan.

Pada 16 September, sebuah video yang menunjukkan Baekhyun merokok di dalam sebuah restoran di Macau telah mendapat perhatian di media sosial. Video tersebut menunjukkan Baekhyun sedang berbual di sudut sambil merokok, bersama beberapa orang yang dipercayai kakitangan.

 

Sebagai respons, agen Baekhyun, INB100, telah mengeluarkan permohonan maaf rasmi seperti berikut:

Hello. Ini adalah INB100.

Kami memohon maaf dengan tulus kepada semua yang merasa tidak selesa akibat kontroversi merokok dalam bangunan baru-baru ini yang melibatkan artis kami, Baekhyun.

Pada masa itu, Baekhyun dan kakitangan kami tidak mengetahui bahawa rokok elektronik dilarang di Macau. Semasa makan bersama kakitangan selepas persembahan di Macau, Baekhyun secara tidak sedar menggunakan rokok elektronik semasa perbualan semakin mendalam.

Baekhyun sangat menyesal kerana telah mengecewakan ramai peminat akibat tindakan cuai beliau.

Baekhyun dan syarikat kami akan lebih berhati-hati untuk memastikan kejadian seperti ini tidak berulang, dan kami berjanji untuk tidak mengecewakan peminat kami di masa depan. Kami juga akan berusaha untuk bertindak dengan lebih matang.

Sekali lagi, kami memohon maaf dengan tulus atas kebimbangan dan ketidakselesaan yang ditimbulkan. Kami benar-benar minta maaf.

Sumber : 1

loading...