Shin Min Ah, Kim Young Dae, Lee Sang Yi, dan Han Ji Hyun teruja pada sesi bacaan skrip drama “No Gain No Love”

Drama tvN yang akan datang “No Gain No Love” (sebelumnya dikenali “Because I Want No Loss”) telah berkongsi sejenak bacaan skrip pertamanya!

Pada 18 Julai, tvN telah berkongsi video dan foto daripada sesi pembacaan skrip untuk drama slot Isnin-Selasa baharunya, “No Gain No Love.” Pada pembacaan skrip, pengarah Kim Jung Sik dan penulis Kim Hye Young serta pelakon Shin Min Ah, Kim Young Dae, Lee Sang Yi, Han Ji Hyun, Joo Min Kyung, Lee Yoo Jin, dan ramai turut lagi hadir.

“No Gain No Love” mengisahkan Son Hae Yeong (Shin Min Ah) yang sentiasa tidak bernasib baik dalam hal keluarga, cinta atau pekerjaan. Untuk mengubah nasibnya, Hae Yeong memutuskan untuk melangsungkan perkahwinan palsu dengan seorang pekerja kedai serbaneka di kawasan kejiranannya, Kim Ji Wook (Kim Young Dae) untuk mendapatkan kenaikan pangkat yang diimpikannya.

Di saat suasana yang mesra, Shin Min Ah mendalami wataknya sebagai Son Hae Young, seorang pakar dalam mengira untung dan rugi yang membenci kerugian dalam hidup dan cinta. Shin Min Ah dengan teliti menggambarkan situasi Son Hae Young, di mana dia memalsukan perkahwinan apabila dia diancam kehilangan kenaikan pangkat di tempat kerja, menggandakan daya tarikan wataknya. Menerusi drama ini, dia bukan sahaja mempamerkan kecantikannya, malah mempamerkan pesona yang berbeza berbanding sebelum ini, meningkatkan jangkaan terhadap transformasi lakonannya.

Kim Young Dae dengan sempurna berubah menjadi Kim Ji Wook, seorang lelaki yang menjadi suami palsu Son Hae Young kerana dia tidak mahu menyebabkan sebarang bahaya. Dia dikenali sebagai model warga kejiranan, dan bekerja syif malam di kedai serbaneka serta tidak boleh mengabaikan orang lain yang memerlukan. Dia dengan sempurna menggambarkan transformasi watak itu apabila dia menerima lamaran yang tidak masuk akal daripada Son Hae Young, dan berdepan fasa baru dalam hidupnya dengan menerima kerja sambilan sebagai pengantin lelaki yang hanya akan menghadiri majlis perkahwinan. Lakonannya yang luar biasa, yang dibinanya dengan sepenuh hati dan kasih sayang, sudah cukup untuk merakamkan suasana di set. Dia juga menerima pujian untuk keserasian yang menawan dan unik dengan Shin Min Ah, yang melangsungkan perkahwinan palsu.

Lee Sang Yi menunjukkan kemahiran lakonannya dengan memainkan Bok Gyu Hyun, seorang CEO dan chaebol generasi ketiga yang tidak percaya pada cinta yang ditakdirkan untuknya.

Akhir sekali, Han Ji Hyun menambah kesegaran kepada drama ini dengan memainkan Nam Ja Yeon, seorang penulis dengan nama pena Yeon Bo Ra, yang terkenal dengan novel web percintaan R-rated.

Selain itu, lebih ramai bintang termasuk Joo Min Kyung, yang memainkan watak kawan Hae Young, Cha Hee Sung, dan Lee Yoo Jin, yang memainkan watak setiausaha Kyu Hyun, Yeo Ha Joon, menambah ketegangan dan keterujaan pada jalan cerita dengan mempamerkan keserasian yang hebat dengan Shin Min Ah , Kim Young Dae, Lee Sang Yi dan Han Ji Hyun.

“No Gain No Love” yang merupakan kisah realistik yang boleh dinikmati oleh sesiapa sahaja dengan gandingan serasi pelakon hebat ini akan disiarkan pada 26 Ogos ini menerusi rangkaian tvN dan boleh juga distrim diplatform Prime Video Malaysia.

Sumber :

loading...