SUHO akan kunjungi Kuala Lumpur pada 28 Julai sempena konsert solo pertamanya

Bagi ramai orang, “rumah” merupakan tempat yang selesa untuk anda mendapatkan perlindungan. Perasaan ini umpama bersama idola kesayangan anda di ruangan yang sama. Berita baik buat peminat SUHO kerana PULP Live World dengan bangganya mengumumkan konsert 2024 SUHO CONCERT <SU:HOME> yang akan diadakan pada 28 Julai 2024 di Mega Star Arena, Kuala Lumpur. Ini merupakan konsert solo pertama SUHO.

Sejak SUHO memulakan debutnya pada tahun 2012 sebagai ketua dan vokalis utama kumpulan boyband terkenal Korea Selatan, EXO, dia telah menjadi ikon yang penting dalam industri muzik. Lebih sedekad bersama kumpulan EXO, legasinya bukan sekadar vokal yang menawan tetapi penampilannya yang menakjubkan. 

Komitmen dan kepimpinan SUHO dalam kumpulan EXO juga telah berjaya mendapat pengiktirafan dan penghormatan daripada peminatnya. Selain menjadi vokalis utama dalam kumpulan EXO, beliau juga berjaya memberikan persembahan yang memukau menerusi lagu-lagu lagenda yang kini masih popular di seluruh dunia. 

Pada tahun 2020, SUHO telah memulakan kerjaya solonya dengan perlancaran album mini pertamanya iaitu “Self-Portrait,” yang diilhamkan menerusi Vincent Van Gogh. Album tersebut dan single utamanya “Let’s Love” telah berjaya menduduki carta muzik terbaik di dalam dan luar negara. Pada tahun 2022, SUHO telah melancarkan album mini keduanya, iaitu “Grey Suit,” yang juga mencapai kedudukan #1 di carta album iTunes di 33 negara.

Selain muzik, SUHO juga menceburi dalam bidang lakonan, seperti dalam filem indie “One Way Trip” pada tahun 2016. Beliau juga melakukan penampilan dalam beberapa drama seperti “The Universe’s Star” (2017), “Rich Man” (2018), dan “Behind Your Touch” (2023). Beliau juga menyertai teater muzikal dan berjaya memenangi anugerah Pelakon Lelaki Terbaik Rookie di “Korea Musical Awards 2019” untuk “The Man Who Laughs.”

Konsert 2024 SUHO CONCERT <SU:HOME> telah dijalankan pada 25 Mei, bulan depan di Seoul, Korea Selatan dan akan tiba di Kuala Lumpur pada 28 Julai 2024 di Mega Star Arena. Ini merupakan konsert solo jelajah pertama SUHO yang bakal memberikan pengalaman yang sukar dilupakan buat peminatnya.

Konsert yang bertemakan “Home” ini bakal menyatukan peminat dimana mereka boleh menyaksikan secara langsung persembahan menarik idola mereka. Ini merupakan peluang terbaik bagi peminat EXO-Ls dan Bunny Citizens menyaksikan secara dekat konsert SUHO yang penuh bertenaga dan beremosi. 

Pastikan dapatkan tiket anda dan bersedia untuk malam yang mempesonakan dengan SUHO! Tiket-tiket konsert akan dijual bermula pada 7 Jun, jam 12:00PM (MYT) dengan melayari https://ticket2u.com.my. Harga tiket bagi setiap kategori adalah seperti berikut: FLOOR STANDING RM 898 | S1 RM 798 | S2 RM 598 | S3 RM 398 | S4 RM 298. Harga jualan tidak termasuk yuran tempahan sebanyak RM4. 

Konsert ini adalah anjuran bersama SM Entertainment, APlanet Entertainment, ACO Media, PULP Live World, Happee Hour, KBES Global dan LMPE Company.

Untuk maklumat lanjut, sila ikuti saluran media sosial PULP Live World di Facebook, Twitter, dan Instagram. Maklumat lanjut juga boleh didapati di www.pulp.ph.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KMania (@kmania.my)

Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan sendiri persembahan luar biasa daripada SUHO dan pastikan anda mendapatkan tiket dari pihak yang dipercayai bagi mengelakkan insiden yang tidak diingini.

loading...