Jay Park, Tiffany Young, Kikwang Highlight, Song Min Ho WINNER & ramai lagi sertai barisan juri untuk program survival idola JTBC ‘Peak Time’

Program survival idola global JTBC sendiri iaitu ‘Peak Time’, dihoskan oleh Lee Seung Gi, secara rasmi  mengesahkan barisan panel juri penuhnya.

Pertama, Kyuhyun Super Junior dan Sunggyu INFINITE akan berkhidmat sebagai juri dalam kategori ‘vokal’, mewakili generasi ke-2 vokalis berbakat K-Pop. Seterusnya, Jay Park dan Song Min Ho WINNER menyertai panel juri bagi kategori ‘rap’, sekaligus membawa kepakaran mereka ke meja penjurian. Kategori ‘tarian’ pula akan diadili oleh Tiffany Young Girls’ Generation dan Gikwang Highlight, serta pengarah persembahan SM Entertainment Shim Jae Won.

Akhir sekali, penerbit terkenal Ryan S. Jhun melengkapkan panel juri dengan menawarkan deria tajamnya sebagai penerbit.

Sementara itu, JTBC ‘Peak Time’ ialah program survival yang sengit yang menampilkan pelbagai pasukan peserta yang mempunyai pengalaman debut terdahulu. Daripada menumpukan pada potensi dan pertumbuhan, program survival ini menguji mereka yang mempunyai pengalaman dan bakat untuk melihat pasukan mana yang boleh muncul sebagai “kumpulan idola bertaraf dunia”.

“Peak Time” ditetapkan untuk disiarkan pada awal 2023.

Sumber : 1

loading...