KARD kembali ke Kuala Lumpur November ini untuk mempromosi jenama baru ASICS

Oktober, Kula Lumpur – ASICS sangat berbangga untuk mengumumkan KARD sebagai duta baru jenama mereka di Asia Tenggara. Kuartet Korea Selatan yang popular ini terdiri daripada Jeon Ji-woo, J.Seph, Joen So-min dan B.M. Mereka telah membuka jalan unik dalam industri pop sebagai sebuah kumpulan pop yang dianggotai lelaki dan wanita. KARD mula debut secara rasmi pada 2017 dan sejak itu mereka berjaya membina fanbase global yang setia dan sentiasa memberikan sokongan serta secara konsistennya berjaya meletakkan mereka di carta Billboard World dalam tempoh setahun.

Kemunculan semula GEL-BND ™

 

KARD telah bersedia untuk memulakan promosi dan mewakili jenama dalam kempen comeback terbaru untuk kasut GEL-BND ™ . Kali ini GEL-BND ™ tampil dengan warna-warna yang lebih berani, lebih menarik untuk digayakan. Single terbaru KARD ‘Bomb Bomb’ telah dilancarkan pada 27 Mac lepas dan bersedia untuk menghangatkan pelancaran GEL-BND ™, di mana lagu tersebut digunakan dalam videp pertama kempen ini. Bom bom terbaru mereka yang dikeluarkan pada 27 Mac akan memulakan pelancaran GEL-BND ™, dengan lagu yang digunakan dalam video kempen pertamanya.

GEL-BND

Be bold. Be bright.Sport the vibrant colours of GEL-BND with KARD.Available now ➡️ https://asics.tv/2OviATa

Posted by ASICS SportStyle on Thursday, August 1, 2019

Sebagai salah satu kumpulan yang mencetuskan dalam senario muzik Korea, KARD dilihat membawa lambang berani dan bergaya, sentiasa menyinari perjalanan mereka dan menetapkan trend gaya seterusnya. Kini peminat dapat menguasai aura seperti KARD yang mudah dilegakan dengan kasut ASICS GEL-BND ™, pilihan kumpulan ini.

Mula diperkenalkan pada bulan April dalam kuantiti yang terhad, ASICS kini membawa kembali siluet kasut dalam tujuh warna asal yang baru. Penambahan sehingga 11 warna disediakan untuk melancarkan semula GEL-BND ™.

Sneakers ini boleh didapati di kesemua kedai ASICS dan juga secara atas talian di asics.com

Jadi, jangan lupa untuk ke majlis pelancaran dan bertemu dengan KARD

Untuk mengetahui maklumat lanjut, layari lawan web ASICS di asics.com, Facebook (https://www.facebook.com/asics.sportstyle.my) dan Instagram (@asics_sportstyle_my).

loading...