Tak mahu keruhkan lagi keadaan, Ravn ambil keputusan tinggalkan ONEUS

Ekoran beberapa kontroversi melanda dirinya sebelum ini, Ravn akhirnya telah meninggalkan ONEUS.

Sebelum ini pada 14 Oktober, seorang individu tanpa nama yang mendakwa sebagai bekas teman wanita Ravn menyiarkan tuntutan terhadapnya di Twitter. Sebagai tindak balas pada masa itu, agensi ONEUS RBW mengumumkan bahawa mereka sedang menyemak kesahihan tuduhan dan Ravn terpaksa menangguhkan segala aktiviti sehingga diberitahu kelak.

Pada 27 Oktober, RBW menyiarkan kenyataan baharu yang mengesahkan pemergian Ravn daripada kumpulan itu.

Baca kenyataan di bawah:

Hello. Ini adalah RBW.

Kami merakamkan ucapan terima kasih yang tulus kepada peminat yang menghargai kumpulan ONEUS, dan kami memberitahu anda tentang pemergian Ravn dari ONEUS dengan rasa berat hati.

Mengenai perkara ini, Ravn menyatakan hasratnya untuk meninggalkan kumpulan itu secara sukarela kerana bimbang akan bahaya yang akan ditimbulkannya kepada ahli dan peminat ONEUS. Selepas perbincangan yang teliti dan mendalam dengan Ravn serta ahli ONEUS, kami memutuskan untuk menghormati pendapatnya untuk meninggalkan kumpulan secara sukarela. Jadi dengan itu, kami memaklumkan anda bahawa Ravn telah meninggalkan ONEUS bermula dari saat ini.

ONEUS akan meneruskan aktiviti dengan lima orang ahli mulai sekarang. Walaupun Ravn telah pergi, disaat kami menyemak fakta kes itu, kami mendapati maklumat yang disampaikan adalah palsu dan penyuntingan berniat jahat disertakan dalam siaran yang diedarkan tentang Ravn, dan kami akan mendedahkan kebenaran yang tepat tentang perkara ini melalui tuntutan mahkamah. Di samping itu, tindakan undang-undang yang ketat akan diambil berhubung ulasan berkaitan serangan peribadi berniat jahat terhadap agensi dan artis. Tanpa mengira kesahihan muat naik yang diedarkan, kami berasa bertanggungjawab atas ketidakcekapan kami dalam pengurusan artis.

Kami memohon maaf kerana menimbulkan kebimbangan ramai dengan isu yang melibatkan peribadi artis agensi kami.

Sila terus menunjukkan minat dan sokongan untuk aktiviti ONEUS, dan kami sekali lagi menundukkan kepala untuk memohon maaf kerana menimbulkan kebimbangan kepada peminat.

Kini ONEUS dianggotai oleh Seoho, Leedo, Keonhee, Hwanwoong, dan Xion. Kami ucapkan selamat maju jaya buat Ravn.

Sumber : 1

loading...