Agensi keluar kernyataan tambahan ekoran kontroversi Ravn, tangguhkan jadual kegiatannya bersama ONEUS!

Agensi ONEUS, RBW telah mengeluarkan kenyataan baharu berhubung dakwaan terhadap Ravn.

Terdahulu, pada 14 Oktober, seorang individu tanpa nama yang mendakwa sebagai bekas teman wanita Ravn menyiarkan akaun yang panjang dan terperinci tentang penglibatan mereka di Twitter. Penulis posting itu mendakwa bahawa sepanjang hubungan dua tahun mereka, Ravn telah berulang kali menipunya sambil membuat dia membayar untuk segala-galanya.

Selain itu, individu itu menyiarkan apa yang didakwanya sebagai klip audio Ravn menggunakan bahasa ganas semasa bercakap tentang bekas teman wanita lain yang telah membuatnya marah, mengatakan bahawa dia mahu “menikamnya dengan pisau.”

Keesokan paginya, RBW berkongsi pengumuman ringkas yang menyatakan bahawa mereka sedang dalam proses menyemak kebenaran dakwaan itu.

Pada 17 Oktober, RBW mengeluarkan kenyataan tambahan berikut:

Hello. Ini adalah RBW.

Kami sangat berterima kasih kepada peminat yang telah memberikan banyak sokongan dan kasih sayang kepada ONEUS, dan kami ingin memberitahu anda tentang isu yang tersebar dalam talian baru-baru ini mengenai kehidupan peribadi Ravn.

Kami sedang menyiasat kebenaran kes ini dengan teliti, dan semua aktiviti Ravn akan digantung sehingga proses penyiasatan selesai. Oleh itu, ONEUS akan meneruskan semua jadual masa hadapan dengan barisan lima ahli.

Kami memaklumkan anda bahawa jika dakwaan pihak yang menyebarkan terbukti palsu tanpa asas yang jelas, kami akan mengambil tindakan tegas melalui firma guaman yang bertanggungjawab. Selain itu, kami telah mengesahkan bahawa siaran berkaitan langsung tiada kaitan dengan ahli ONEUS yang lain.

Kami memohon maaf kepada peminat yang pastinya terkejut dengan berita mengejut ini, dan kami akan melakukan yang terbaik untuk menyemak kesahihannya dengan lebih teliti.

Terima kasih.

Sumber : 12

loading...