Bertebaran kontroversi melanda Ravn ONEUS dengan perangai buruknya, agensi respons akan segera siasat

Kecoh dimedia sosial yang kini hangat membincangkan perihal Ravn ONEUS. Pada pagi 15 Oktober, agensinya RBW berkata melalui fancafe rasmi ONEUS, “Kami sedang menyemak siaran berkenaan Ravn.

Terdahulu, pada 14 Oktober, seorang individu tanpa nama yang mendakwa sebagai bekas teman wanita Ravn menyiarkan akaun yang panjang dan terperinci tentang penglibatan mereka di Twitter. Penulis posting itu mendakwa bahawa sepanjang hubungan dua tahun mereka, Ravn telah berulang kali menipunya sambil membuat dia membayar untuk segala-galanya. Dia juga mendakwa bahawa ketika pertama kali mereka bertemu, dia telah mabukkannya sehingga dia tidak sedar sepenuhnya pada kali pertama mereka melakukan hubungan seksual.

Selain itu, individu itu menyiarkan apa yang didakwanya sebagai klip audio Ravn menggunakan bahasa ganas semasa bercakap tentang bekas teman wanita lain yang telah membuatnya marah, mengatakan bahawa dia mahu “menikamnya dengan pisau.”

Terdahulu, baru-baru ini, Ravn ONEUS juga mendapat kecaman kerana dia didapati “mengemis” peminat untuk barangan tertentu dan berharga tinggi. Seorang netizen mengumpulkan semua mesej yang dihantar idola kepada peminatnya dalam komuniti dalam talian dan menulis bahawa Ravn secara konsisten dan berterusan meminta peminat untuk hadiah mahal ini. Ravn juga bahkan turut memberikan ukuran yang biasanya dipakainya.

Ravn juga sering memuat naik gambar menggunakan iPhone ‘old school’ miliknya dan menulis mesej yang secara tidak langsung meminta peminat membelikan iPhone baharu untuknya.

Selain itu Ravn juga, gemar berkongsi pelbagai foto pakaian jenama mewah yang dicarinya dan berkongsi dengan peminat tempat untuk membelinya. Dia kemudian menyatakan bahawa pakaian itu telah habis dijual. Dia memberi bayangan kepada peminat bahawa jaket itu dijual di kedai cawangan di Korea tetapi menyatakan kepada peminat bahawa sudah terlambat untuk dia pergi membelinya apabila dia kembali ke Korea.

Selepas isu ini semakin hangat diperkatakan ramai, agensi Ravn telah mengeluarkan ringkas berhubung perkara ini seperti berikut:

Hello. Ini adalah RBW.

Pertama sekali, kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada peminat yang mengambil berat tentang kumpulan ONEUS. Kami ingin memaklumkan kepada anda bahawa kami sedang menyemak mesej yang berkaitan dengan Ravn. Kami berjanji akan melakukan yang terbaik untuk mengesahkan semua fakta dengan jelas.

Terima kasih

Mari kita nantikan perkembangan terkini kontroversi yang melanda Ravn ONEUS ini.

Sumber : 1 , 2 , 3

loading...