Diserang oleh figura misteri, YoonA Girls’ Generation cuba meminta pertolongan dalam episode terbaru “Big Mouth”

“Big Mouth” MBC telah berkongsi gambaran menyedihkan untuk episod seterusnya!

“Big Mouth” ialah drama noir yang dibintangi Lee Jong Suk sebagai Park Chang Ho, seorang peguam kelas tiga yang akhirnya bertanggungjawab ke atas kes pembunuhan yang mengubahnya semalaman menjadi penipu genius yang dikenali sebagai “Big Mouse.” Untuk terus hidup dan melindungi keluarganya, termasuk isteri Go Mi Ho (dilakonkan oleh Yoona Girls’ Generation), peguam yang “bermulut besar” itu mesti mendedahkan konspirasi besar di kalangan kelas atasan istimewa.

Spoiler

Sebelum ini di “Big Mouth,” Go Mi Ho memulakan pencarian berbahaya demi kebenaran di Hospital Gucheon. Semasa mengekori ketua jururawat yang mencurigakan itu, Go Mi Ho semakin dekat dengan rahsia gelap yang tersembunyi di hospital—dan dengan Datuk Bandar Choi Do Ha (Kim Joo Heon) di sudutnya sebagai sekutu, nampaknya segalanya berjalan lancar.

Bagaimanapun, dalam gambar pegun yang baru dikeluarkan dari episod drama yang akan datang, keadaan berubah menjadi gelap apabila Go Mi Ho tiba-tiba diserang di hospital. Dengan ekspresi panik, Go Mi Ho segera menghantar teks kecemasan meminta bantuan apabila dia menyedari bahawa nyawanya dalam bahaya.

Dalam set foto seterusnya, Choi Do Ha mendapati Go Mi Ho rebah di atas lantai lif dengan kesan lebam di leher dan rambutnya yang diikat kemas dibuka—dan matanya terbeliak kerana terkejut apabila dia melihat apa yang dia pegang di tangannya.

Untuk mengetahui apa yang Go Mi Ho ada di tangannya—dan sama ada Choi Do Ha benar-benar ada untuk membantunya—nantikan episod seterusnya “Big Mouth” pada 19 Ogos jam 10:50 malam MYT! Jom striming menerusi Disney+ Hotstar.

Sumber : enews.imbc

loading...