Ada apa yang membuatkan Joo Sang Wook menemui Lee Jae Wook dalam episode terbaru “Alchemy of Souls”

Setelah seminggu tidak bersiaran, “Alchemy of Souls” kembali dan ia memberikan gambaran yang menarik tentang episod hujung minggu ini!

Ditulis oleh duo penulis skrip terkenal yang dikenali sebagai Hong Sisters, “Alchemy of Souls” ialah drama percintaan fantasi yang berlatarkan negara fiksyen Daeho, sebuah negara yang tidak wujud dalam sejarah atau pada peta. Drama ini mengisahkan watak-watak yang nasibnya berubah akibat sihir yang menukar jiwa manusia.

Spoiler

Sebelum ini, Jang Wook (Lee Jae Wook) secara diam-diam melawat Kampung Gaema untuk mencari bukti bahawa permaisuri (Kang Kyung Hun) adalah seorang pengubah jiwa. Jang Wook melihat bayang-bayang mengekorinya dan tidak teragak-agak mengacukan pedang ke arahnya sambil bertanya, “Siapa awak untuk mengejar saya?” Penonton terkejut apabila menyedari lelaki itu tidak lain adalah bapanya Jang Gang (Joo Sang Wook).

Melalui gambar pegun tvN yang baru dikeluarkan, Jang Wook akhirnya bertemu dengan Jang Gang. Jang Wook tidak mengenali bapanya kerana dia ditinggalkan ketika dia masih bayi. Walaupun dia memandang serius ayahnya, dengan janggut dan penampilan lusuh, dia masih tidak mengenalinya. Namun apa yang jelas dalam episod 17, Jang Gang masih memancarkan tenaga yang luar biasa. Dia merenung anaknya dengan teliti, dan dia tidak dapat mengalihkan pandangan darinya. Kelak, penonton akan mengetahui kenapa Jang Gang tiba-tiba muncul di hadapan Jang Wook.

Pasukan produksi berkata, “Jang Gang adalah titik permulaan kepada huru-hara yang akan berlaku di Daeho. Sila tunggu dan lihat bagaimana kepulangannya akan menggegarkan dinamik di sekitar Daeho dan Ice Rock.”

Jangan lupa tonton Alchemy of Souls setiap Sabtu dan Ahad diplatform Netflix.

Sumber : star.mt

loading...