Jungkook BTS undang tawa netizen selepas gambar dengan matanya tertutupi rambut tertular di media sosial

May be an image of 1 person

Bukan saja ramai artis Kpop terkena tempias pendedahan buli, malah cerita Jungkook di sekolah dulu juga kembali menjadi hangat semula.

Jungkook BTS baru-baru ini mengundang tawa netizen gara-gara fotonya yang diambil ketika belajar di sekolah dahulu tersebar di laman sosial.

Di dalam album bergambar graduasi sekolah menengah Jungkook, penyanyi itu dilihat bergambar sambil rambutnya menutupi matanya. Gaya rambutnya itu pernah menjadi topik perbualan dalam kalangan ahli-ahli BTS pada suatu ketika dulu yang mana tanggapan mereka apabila mereka kali pertama bertemu dengan Jungkook ialah rambutnya dengan gaya chesnut itu dilihat seringkali menutupi matanya.

Namun yang mengundangkan tawa netizen apabila Jungkook kini sangat bangga menayangkan rambutnya yang sudah pun menggerbang dan tidak lagi membiarkan rambutnya lurus lalu menutupi matanya. Jungkook rajin dan kerap menggayakan rambut ‘perm’ tengah itu dengan berbagai warna, antaranya berwarna ‘blonde’ dan biru bagi menampakkan dirinya agak segak di depan peminat.

BTS baru saja selesai membuat beberapa buah persembahan khas di MTV Unplugged pada 24 Feb 2021 hari ini.

Sumber: theqoo

loading...