Lai Kuan Lin Wanna One mohon maaf sekali lagi, namun tak jelas samada memiliki teman wanita atau tidak

Dua isu yang berkait dengan Lai Kuan Lin hari ini mendesaknya untuk membuat permohonan maaf secara terbuka beberapa kali.

Pertama, beliau memohon maaf di atas keterlanjuran merokok dan perbuatannya meludah merata-rata di jalanan seperti tertular di dalam video pada pagi tadi. Kedua, beliau terpalit dengan dakwaan memiliki teman wanita sehingga mengabaikan peminatnya lantas memaksanya untuk membuat permohonan kemudian.

“Ada sesuatu yang tak betul aku buat, jadi aku kena berubah. Aku akan ingatkan diri balik, bertaubat dan berubah sepenuhnya. Maaf kepada peminat yang menyukai aku selama ini. Berkenaan hal peribadi aku, jika ada berita baik, aku akan bagitahu sekarang. Tetapi dalam keadaan sekarang ini, aku nak tumpukan sepenuhnya pada kerjaya dan bekerja kuat,” jelas Lai Kuan Lin cuba mententeramkan kemelut berkenaan hal peribadinya.

Meskipun penjelasan telah diberikan, kenyataannya masih kabur lagi-lagi beliau tidak menafikan mempunyai teman wanita seperti didedahkan sebelum ini. Permohonan maaf daripada Lain Kuan Lin itu juga mencetuskan perbalahan dalam kalangan peminat, namun secara umumnya, rata-ratanya tidak berpuas hati berikutan ‘berita gembira’ itu boleh membawa maksud akan berkahwin secara mengejut suatu hari nanti. Salah seorang peminat menasihati Lai Kuan Lin supaya sentiasa mengingati mereka dan jangan bermusuh dengan mereka.

Lai Kuan Lin merupakan bekas ahli Wanna One, kini menumpukan kerjaya seninya di China.

Sumber: weibo

loading...