Demi EXO-L, akhirnya EXO akan kembali menggegarkan Malaysia Disember ini!

Finally gaiss, EXO Planet #5 -“EXplOration” in Malaysia. Weehuu!

30 October 2019, Kuala Lumpur – Tidak dapat dinafikan lagi dengan gelaran Raja K-Pop, EXO akan kembali ke Malaysia untuk mempersembahkan Planet ke-5 mereka berjudul “EXplOration” bertempat di Axiata Arena Bukit Jalil pada 14 Disember, jam 6.00 petang.

EXO Planet #5 -“EXplOration” bermula dengan 6 persembahan yang pecah panggung di Seoul pada Julai lepas. Kemudian siri konsert ini telah menjelajah antaranya ke Hong Kong, Filipina, Singapore, Thailand, Taiwan dan Jepun. Persembahan mereka di Malaysia telah menjadi suatu acara yang paling dinantikan dan para peminat sememangnya sangat teruja apabila EXO kembali semula untuk sebuah persembahan yang hebat.

Konsert EXO sentiasa dibuat dengan teliti dengan tema puisi naratif yang hebat dan gaya yang unik, serta dilengkapi dengan kuasa muzik yang menggegar dan persembahan tarian yang mantap.

Berterusan untuk meningkatkan kualiti dan mencapai standard, siri jelajah baru ini akan menjanjikan pengembaraan muzik yang mempamerkan reka bentuk pentas yang penuh gemilang dan kesan audio-visual yang mengagumkan. Peminat akan dapat menyaksikan persembahan lagu-lagu yang hebat dari album penuh ke-5  EXO iaitu  ‘Do not Mess Up My Tempo’, serta album ‘repackaged’ yang memuatkan lagu ‘Love Shot’. Ia berusaha untuk menimbulkan perasaan yang penuh teruja dan menarik perhatian di kalangan EXO-L.

Kumpulan ini masih lagi popular sejak awal debut mereka dan EXO merupakan antara boy band yang paling berjaya dalam industri muzik K-pop. hari ini dan merupakan salah satu budak lelaki paling berjaya dalam industri K-pop. Mereka juga telah merekodkan sebagai penjual dengan gandaan 5 (juta), dengan 10 juta album yang dijual secara kumulatif dan telah memenangi anugerah hadiah utama selama 5 tahun berturut-turut.

Penjualan Tiket EXO PLANET #5 – EXplOration pada 11 November

Jualan tiket awam untuk “EXO PLANET # 5 – EXPLOration” akan bermula dari 11 November, 11 pagi melalui pembelian secara atas talian menerusi laman web www.myticket.asia.

Buat ahli GETBATS, anda akan diberikan keutamaan untuk mendapatkan tiket dengan lebih awal iaitu pada 8 November. Pembelian Tiket Keutamaan yang dijadualkan pada 8 November akan dibuka secara eksklusif kepada ahli GETBATS. Untuk menjadi sebahagian dari GETBATS, anda boleh mendaftar dari 30 Oktober hingga 3 November melalui bit.ly/GETBATS_EXO untuk mendapatkan tawaran istimewa. Tiket priority ini adalah terhad dan tertakluk pada terma dan syarat.

Di bawakan oleh Platform Rebate #1 Malaysia, GETBATS dan dianjurkan oleh Star Planet, tiket-tiket “EXO PLANET # 5 – EXPLOration” boleh didapati pada harga RM798 (free standing), RM738, RM598, RM488, RM368 dan RM248. Untuk maklumat lanjut mengenai konsert, anda boleh hubungi Star Planet ditalian 03-92233667 atau boleh layari www.starplanet.com.my .

Jadi, ingat ya, EXO Planet #5 -“EXplOration, bertempat di  Axiata Arena Bukit Jalil pada 14 Disember, jam 6.00 petang.

loading...