Ma Dong Seok dan Park Hyung Sik Disahkan Berlakon dalam Siri Superhero Korea Baharu

Ma Dong Seok dan Park Hyung Sik telah disahkan akan membintangi siri superhero Korea yang baharu!

Pada 22 Oktober, drama fantasi akan datang “Twelve” (tajuk literal) mengesahkan bahawa Ma Dong Seok dan Park Hyung Sik akan membintangi drama tersebut.

Diilhamkan daripada 12 haiwan zodiak Timur, “Twelve” mengisahkan tentang 12 pelindung yang menyamar sebagai manusia di bumi untuk melindungi Semenanjung Korea daripada ancaman roh jahat. Suatu ketika dahulu, mereka hampir gagal menyekat kuasa jahat di pintu neraka, namun melalui pengorbanan besar, mereka berjaya memulihkan keamanan. Kini, dengan kebangkitan semula roh-roh jahat, kekacauan kembali tercetus.

Ma Dong Seok akan memegang watak Tae San, ketua pelindung zodiak yang melambangkan harimau. Park Hyung Sik pula akan memainkan watak Ogui, yang melambangkan burung gagak, iaitu kuasa jahat yang telah terlepas dari pengurungannya. Kisah ini tertumpu pada kemunculan semula Ogui selepas ribuan tahun, membawa kekacauan ke dunia dan mencetuskan pertempuran epik yang bakal berlaku.

Sebelum ini, dilaporkan bahawa Seo In Guk sedang dalam perbincangan untuk memegang watak pelindung yang melambangkan monyet, manakala Ji Chang Wook juga sedang mempertimbangkan peranan sebagai salah seorang daripada 12 pelindung.

“Twelve” dijadualkan akan ditayangkan tahun hadapan. Nantikan kemas kini selanjutnya!

Sumber : 1

loading...