Chen Zheyuan dan Wei Zheming hidupkan kisah cinta impian dalam dua dunia berbeza di iQIYI

Dalam komitmennya yang berterusan untuk mencipta kandungan asli yang cemerlang, iQIYI bersedia untuk melancarkan dua siri istimewa, “Dark Night and Dawn” dan “Echo of Her Voice”, yang akan memukau penonton dengan penceritaan yang kuat dan persembahan yang luar biasa. “Dark Night and Dawn” akan memulakan tayangannya pada 18 September ini manakala ‘Echo of Her Voice” pula akan ditayangkan tidak lama lagi.

Dalam “Dark Night and Dawn,” Chen Zheyuan memerankan Lin Shaobai, seorang bekas pegawai polis yang menjadi pahlawan untuk Keselamatan Awam Rakyat di China. Wataknya, simbol ketahanan, akan menerangi kegelapan dan menyentuh hati penonton. Sementara itu, Wei Zheming menjadi pemuzik berbakat, Yun Mu, dalam “Echo of Her Voice.” Muziknya yang penuh emosi mengalir lembut dan menenangkan jiwa pendengar. Kedua-dua pelakon memberikan persembahan yang tidak terlupakan—satu sebagai pejuang keadilan, dan yang satu lagi dengan keanggunan sebagai “Cinta Impian” melalui muziknya.

Chen Zheyuan: Cahaya Petunjuk dalam “Dark Night and Dawn”

Lakonan Chen Zheyuan sebagai Lin Shaobai dijangka menjadi tumpuan utama. Dari bekas pegawai polis hingga hero Keselamatan Awam, Lin menghadapi cabaran dengan keberanian dan kecerdasan, menjadi senjata penting dalam perjuangan melawan pengintip. Bersama rakannya Lu Zhengyang (dilakonkan oleh Nie Yuan), Lin membina hubungan mendalam dalam perjalanan penuh pengorbanan dan perjuangan, meneroka era sejarah yang penting.

Terkenal melalui drama “Hidden Love” dan beberapa siri lain, Chen Zheyuan membawa persembahannya ke tahap yang lebih tinggi dalam “Dark Night and Dawn.” Lakonannya adalah gabungan yang kuat antara ketegasan menghadapi bahaya dan kelemahlembutan dalam urusan hati. Setiap pandangan dan nuansa emosi memperlihatkan kedalaman watak Lin Shaobai, menjadikan lakonannya sebagai contoh baru “Dream Lover” atau Kekasih Idaman yang meninggalkan kesan mendalam pada penonton. Jangan lupa janji temu kita 18 September ini di iQIYI.

Sebelum itu, jom tonton teaser drama ini di bawah:

Miles Wei: Bintang Muzik dalam “Echo of Her Voice”

Dalam drama era fantasi “Echo of Her Voice,” Miles Wei membawakan watak Yun Mu, seorang bangsawan muda yang terkenal dengan bakat muzik luar biasa di Dongsheng. Semasa mencari seorang pemuzik hebat, Yun Mu bertemu secara tidak sengaja dengan Su Ruofei (lakonan Kiki Xu), ketua rumah muzik terkenal. Ikatan mereka yang terjalin melalui muzik berkembang menjadi kisah cinta yang penuh dengan takdir dan kerumitan. Rahsia tersembunyi Yun Mu dan hubungannya yang rumit dengan Su Ruofei menambah elemen misteri dan ketegangan dalam siri ini.

Dalam “Echo of Her Voice,” Miles Wei, yang terkenal dengan peranannya dalam “Word of Honor” dan “Find Yourself,” membawakan Yun Mu dengan kemahiran yang luar biasa. Persembahannya yang mendalam dan penuh warna menjadikannya sebagai satu lagi “Cinta Impian” yang akan dikenang oleh peminat.

Miles Wei, yang terkenal dari drama seperti “Word of Honor” dan “Find Yourself,” terus menunjukkan kemampuannya dengan membawakan watak Yun Mu dalam “Echo of Her Voice. Persembahannya yang mendalam dan penuh warna menjadikannya sebagai satu lagi “Cinta Impian” yang tidak akan dilupakan oleh peminat.

Saksikan trailer “Echo of Her Voice” seperti di bawah:

Simfoni Cinta Impian

Walaupun “Dark Night and Dawn” dan “Echo of Her Voice” mempunyai genre dan gaya yang berbeza, kedua-dua siri ini memikat penonton dengan penceritaan yang memukau dan watak utama yang karismatik.

Chen Zheyuan sebagai Lin Shaobai dan Wei Zheming sebagai Yun Mu masing-masing bersinar dalam peranan mereka, menampilkan ciri-ciri ‘Kekasih Idaman’ dalam cara yang unik—satu melalui keberanian dan tekad, dan satu lagi melalui bakat dan kelembutan. Gabungan mereka mencipta sebuah simfoni kepahlawanan dan keanggunan yang meninggalkan kesan mendalam pada penonton.

Kedua-dua “Dark Night and Dawn” dan “Echo of Her Voice” akan ditayangkan tidak lama lagi di iQIYI (tersedia di aplikasi dan iq.com). Nantikan kemunculan yang memukau mereka!

loading...