Bila kuasa dan keinginan saling bertembung dalam drama aksi terbaru ‘Made in Korea’ lakonan Hyun Bin, Jung Woo Sung dan ramai lagi

Barisan pelakon untuk drama kasi terbaru “Made in Korea” telah disahkan.

Siri asal Disney+ Hotstar – “Made in Korea” yang mengangkat tema aksi dan triller ini berlatarkan tahun 1970-an yang penuh kemelut. Ia mengisahkan tentang Baek Ki Tae, seorang lelaki yang penuh dengan keinginan untuk memperoleh kekayaan dan kuasa, dan Geonyoung, seorang pendakwa yang mengorbankan segala-galanya untuk menghalangnya. Sentiasa bertelagah, kedua-duanya mendapati diri mereka terlibat dalam insiden penentu era yang akan mengubah masa depan mereka selama-lamanya.

Turut menyertai Hyun Bin dan Jung Woo Sung membintangi “Made in Korea” adalah Won Ji An, Seo Eun Soo, Cho Yeo Jeong, dan Jung Sung Il.

Hyun Bin, yang terkenal dengan persembahannya dalam projek popular seperti filem “The Point Men,”drama  “Crash Landing on You” dan “Secret Garden,” akan membawakan watak Baek Ki Tae, yang menjanjikan persona baharu dan berbeza. Jung Woo Sung, seorang pelakon yang terkenal dengan peranannya dalam filem “12.12: The Day,” “A Man of Reason,” dan “Hunt,” memainkan watak pendakwa Jang Geon Young, menambah kedalaman siri ini dengan naluri yang kuat dan keazaman yang membara.

Won Ji An, yang telah membina filemografi yang mantap dengan produksi seperti “A Year-End Medley,” siri “D.P.”, dan “If You Wish Upon Me,” memegang watak pelobi Choi Yu Ji. Seo Eun Soo daripada “The Witch: Part2. The Other One,” “Kingmaker: Election Fox,” dan ‘Unlock My Boss’ akan memainkan watak penyiasat Oh Ye Jin. Cho Yeo Jeong, yang telah mempamerkan kepelbagaian lakonannya melalui produksi seperti “Parasite,” “Cheat On Me, If You Can,” dan “High Class,” disahkan akan membawakan watak Bae Geum Ji. Manakala Jung Sung Il daripada “The Glory,” “Our Blues,” dan “Moonshine” melengkapkan barisan pelakon dalam peranannya sebagai ketua setiausaha Cheon Seok Joong.

“Made in Korea” ialah drama pertama yang dihasilkan oleh pengarah filem terkenal Woo Min Ho daripada ‘Inside Men’, ‘The Man Standing Next’, ‘Harbin’, dan ramai lagi. Drama ini akan dikeluarkan pada tahun 2025 melalui Disney+ Hotstar.

Nantikan perkembangan selanjutnya berkaitan “Made in Korea”!

loading...