Transformasi Park Bo Gum, Kim So Hyun, Lee Sang Yi dan Heo Sung Tae sebagai pemenang pingat Olimpik dalam ‘Good Boy”

Drama JTBC akan datang “Good Boy” telah mengeluarkan beberapa foto pegun watak utamanya.

“Good Boy” ialah drama komik penuh aksi yang mengikuti perjalanan sekumpulan pemenang pingat Olimpik yang berhadapan dengan masalah kewangan, kerjaya yang dipendekkan, kecederaan dan cabaran lain, untuk menjadi pegawai polis khas. Bersama-sama, mereka membentuk “Olympics Avengers” dan menggunakan kemahiran unik mereka yang diperoleh semasa mereka sebagai atlet untuk memerangi jenayah secara ganas. Drama ini dibintangi oleh Park Bo Gum, Kim So Hyun, Oh Jung Se, Lee Sang Yi, Heo Sung Tae, dan Tae Won Suk.

Dalam foto yang baru dikeluarkan, Park Bo Gum berubah menjadi peninju kebangsaan Korea Selatan, Yoon Dong Joo, yang mempamerkan badan berotot dan kulit sawo matang dalam seragam birunya.

Dalam gambar yang lain,  Yoon Dong Joo kelihatan bangga dengan pingat emas di lehernya selepas memenangi perlawanan akhir kelas menengah lelaki.

Dilahirkan dengan bakat berlawan, Yoon Dong Joo menjadi wira Olimpik, tetapi selepas kejadian yang tidak dijangka, dia mengalami keputusasaan dan memulakan hidupnya semula sebagai seorang pegawai polis, menemui semula nalurinya sebagai seorang pejuang dalam menghadapi ketidakadilan.

Kim So Hyun sebagai Ji Han Na

Dalam foto yang baru dikeluarkan, Kim So Hyun dengan sempurna berubah menjadi Ji Han Na, seorang penembak yang memenangi pingat emas. Selepas memperoleh pingat emas dalam acara 10m senapang angin wanita, gambar-gambar ini menunjukkan Ji Han Na kini menyasarkan emas kedua dalam pertandingan senapang tiga posisi 50m. Dengan rambut bersanggul, dia dilihat sangat fokus semasa dia membuat persiapan untuk perlawanan itu.

Semasa kerjaya olahraganya, Ji Han Na dikenali sebagai “Dewi Menembak” kerana kecantikannya yang menakjubkan dan menikmati populariti seperti selebriti. Selepas bersara, dia memenuhi impiannya untuk menjadi pegawai polis, seperti bapanya, dan kini berkhidmat sebagai Pegawai Peronda Kanan dalam Pasukan Siasatan Khas.

Lee Sang Yi sebagai Kim Jong Hyun

Lee Sang Yi memainkan watak pemenang pingat emasdalam acara lawan pedang Korea Selatan Kim Jong Hyun. Dalam gambar yang baru dikeluarkan, Kim Jong Hyun dilihat mara ke final acara pedang individu lelaki, yang mana seluruh Korea Selatan tidak sabar untuk melihat sama ada dia akan memenangi satu lagi pingat emas. Keazamannya yang kuat terserlah apabila dia mengepal penumbuk dan mengaum dengan setiap serangan yang berjaya, menunjukkan semangatnya tidak pernah berhenti untuk menang.

Selepas bersara daripada sukan lawan pedang, Kim Jong Hyun kini berkhidmat sebagai Penolong Inspektor dalam Pasukan Penyiasatan Khas. Merupakan lulusan terbaik akademi polis, dia terkenal dengan semangat dan ketabahannya, membawa keazaman yang sama teguh untuk mengejar penjenayah dalam kerjaya baharunya.

Heo Sung Tae sebagai Go Man Sik

Heo Sung Tae memainkan watak Go Man Sik, pemenang pingat gangsa Olimpik dalam sukan gusti dan ketua pasukan Unit Jenayah Keganasan Khas. Biarpun Go Man Sik tidak mempunyai kekuatan dan kemahiran berbanding orang lain semasa bergelar atlet profesional, dia terus mendaki puncak kejayaan dan akhirnya cemerlang dalam bertahan daripada menumbangkan lawan. Kemahiran ini sangat membantu dalam tugasnya sebagai pegawai polis.

Foto yang baru dikeluarkan itu merakamkan detik terbaik Go Man Sik sebagai ahli gusti, termasuk kemenangan pingat gangsa ke atas Uzbekistan dalam perlawanan tempat ketiga gusti Greco-Roman 74 kg lelaki.

Salah satu foto menunjukkan dia meringis dengan keazaman ketika dia memaksa dirinya untuk menentang lawannya, manakala satu lagi menggambarkan dia mahir bertahan daripada serangan sambil meniarap menghadap ke bawah.

Foto ketiga menyerlahkan lagi kehebatannya ketika dia menumbangkan lawannya, menunjukkan kemahirannya yang luar biasa dan semangat yang kuat untuk memenangi pingat.

Foto terakhir menunjukkan reaksi gembiranya ketika dia mengaum dalam kemenangan dan pengadil mengangkat tangan menandakan kemenangannya. Go Man Sik dilihat menangis kegembiraan, seolah-olah detik ini menggambarkan kemuncak kerja keras dan dedikasinya selama bertahun-tahun.

“Good Boy” dijadualkan untuk ditayangkan pada separuh kedua 2024.

Sumber : 1 | 2 | 3 | 4 | 5

loading...