Insiden pembunuhan misteri membuatkan Park Ju Hyun, Kim Byung Chul, Yoon Se Ah dan ramai tampil tanpa emosi dalam poster terbaru “Perfect Family”

Drama thriller misteri yang akan datang “Perfect Family” telah melancarkan poster baharu yang mendebarkan!

Berdasarkan webtoon popular, “Perfect Family” ialah drama misteri di mana sebuah keluarga yang kelihatan bahagia dan sempurna mula mengesyaki antara satu sama lain apabila anak perempuan mereka terlibat dalam insiden pembunuhan.

Poster yang baru dikeluarkan menampilkan Choi Jin Hyuk (Kim Byung Chul), Ha Eun Joo (Yoon Se Ah), Choi Sun Hee (Park Ju Hyun), dan ramai lagi, menjanjikan ketegangan yang sengit. Keluarga itu disertai oleh watak-watak lain, yang mana masing-masing ada kisah mereka sendiri, mengelilingi kes pembunuhan yang tidak pernah berlaku sebelum ini.

Seorang pelajar contoh dan ketua kelas, Choi Sun Hee, yang terjerat dalam kes pembunuhan, menjadi tumpuan dalam poster itu. Di sebelahnya adalah bapanya yang tegas, Choi Jin Hyuk, dan ibunya yang penyayang, Ha Eun Joo, yang kedua-duanya merenung tajam. Walaupun mereka sekeluarga, pandangan mereka ke arah yang berbeza menambahkan lagi elemen menarik.

Poster ini turut menampilkan pelbagai watak lain: Rakan Choi Sun Hee, Park Kyung Ho (Kim Young Dae); Lee Soo Yeon yang garang (Choi Ye Bin); pelajar sekolah menengah yang mesra Ji Hyun Woo (Lee Si Woo); Choi Hyun Min yang misteri (Yoon Sang Hyun); polis bersemangat Shin Dong Ho (Kim Do Hyun); dan Lee Sung Woo (Kim Myung Soo) yang membuat penampilan khas untuk drama ini. Bersama-sama, mereka mengisi poster utama untuk “Perfect Family,” menambah kedalaman drama.

Ekspresi watak yang misteri dan tanpa emosi mencetuskan rasa ingin tahu tentang diri sebenar mereka. Penonton juga berminat untuk tahu bagaimana mereka akan bertindak balas terhadap kes pembunuhan itu dan cabaran yang akan mereka hadapi semasa proses siasatan.

Dinamik antara sembilan watak adalah ketara. Walaupun mereka adalah keluarga dan kawan, perselisihan pendapat yang tidak disengajakan mewujudkan situasi yang rumit dan kusut. Peralihan tidak dijangka dalam hubungan mereka ini dijangka menawan penonton dengan dengan sentuhan baharu, menawarkan pengalaman menarik dan bukannya jalan cerita yang mengecewakan.

Poster yang sebelum ini pula menampilkan Choi Sun Hee (Park Ju Hyun), Park Kyung Ho (Kim Young Dae), Lee Soo Yeon (Choi Ye Bin), dan Ji Hyun Woo (Lee Si Woo), yang merupakan pelajar yang bersekolah di Sekolah Menengah Yoonil . Sementara semua orang tersenyum mesra, Lee Soo Yeon kekal tanpa ekspresi, menunjukkan dinamik menarik antara empat watak.

Park Kyung Ho, Choi Sun Hee dan Ji Hyun Woo adalah rakan sekelas yang rapat sehingga berkongsi semuanya bersama. Pelajar pindahan baharu Lee Soo Yeon, adalah kawan zaman kanak-kanak Sun Hee dari rumah anak yatim, dan secara semula jadi turut rapat dengan Kyung Ho dan Hyun Woo melalui Sun Hee. Apabila Sun Hee terlibat dalam kes pembunuhan, empat sahabat itu berdepan krisis, mencetuskan pergaduhan yang sengit untuk membongkar kebenaran.

Kyung Ho dan Hyun Woo secara rahsia menyimpan perasaan terhadap Sun Hee, yang cemerlang dalam segala-galanya dan dianggap pelajar yang sempurna. Kyung Ho, dengan rupa, kekayaan dan kemahirannya yang mengagumkan, berusaha keras untuk menunjukkan perasaannya terhadap Sun Hee. Sebaliknya, Hyun Woo, dengan personalitinya yang biasa tetapi bijak, menyembunyikan perasaannya sebagai tanda sokongan terhadap rakannya. Sementara itu, Soo Yeon, yang tegas dan cepat marah, terjerat dengan ketiga-tiga mereka, menambah kerumitan kepada cerita itu.

Tagline, “Anda tidak akan melakukan sesuatu seperti itu,” benar-benar menonjol. Ini menimbulkan persoalan tentang mengapa Sun Hee terlibat dalam kes pembunuhan itu dan hubungannya dengan rakan-rakan yang lain. Cerita ini juga membayangkan bahawa watak-watak tersebut akan berjuang untuk melindungi satu sama lain, menyemarakkan rasa ingin tahu tentang cabaran yang akan mereka hadapi bersama.

“Perfect Family” akan mula ditayangkan pada 14 Ogos dirangkaikan KBS2 dan tersedia untuk tontonan dengan sarikata di Viu Malaysia dan Viki.

Sumber : 1 | 2

loading...