Laris bak pisang goreng, tiket tambahan dikeluarkan untuk siri jelajah dunia THE BOYZ “GENERATION II” di Kuala Lumpur dan mula dijual 7 Ogos

Sebagai tindak balas kepada permintaan yang menggalakkan, pada 6 Ogos, Star Planet telah mengumumkan pengeluaran tiket tambahan untuk Zon A dan B untuk THE BOYZ WORLD TOUR: GENERATION II di Kuala Lumpur.

Penjualan tiket awal untuk konsert THE BOYZ mendapat sambutan yang luar biasa, dengan lebih 90% tiket habis dijual dalam tempoh beberapa jam sahaja. Ramai peminat menggunakan medium media sosial untuk meminta lebih banyak tiket untuk Zon A dan B disediakan. Zon A menawarkan pengalaman terbaik kepada peminat, termasuk sesi Hi-touch bersama kumpulan, manakala pemegang tiket di Zon A dan B akan menerima tawaran istimewa, termasuk pas masuk untuk sesi soundcheck.

Memandangkan permintaan yang tinggi, Star Planet telah membawa berita baik untuk peminat pada hari ini, dengan mengumumkan peningkatan kapasiti untuk Zon A dan B. Penambahan tiket untuk kedua-dua zon ini memberikan peluang kepada lebih ramai peminat untuk melihat THE BOYZ dari dekat. Tambahan tiket-tiket ini akan tersedia untuk dijual mulai 7 Ogos dari jam 11.00 pagi menerusi my.bookmyshow.com

Pilihan Flexi Pay “Beli-Sekarang-Bayar-Kemudian” juga telah diperkenalkan untuk Zon C, sekaligus memberikan fleksibiliti yang lebih besar untuk peminat, terutamanya yang muda, untuk mendapatkan tempat duduk pilihan mereka.

THE BOYZ merupakan kumpulan lelaki dari Korea Selatan yang ditubuhkan dan diuruskan oleh IST Entertainment. Terdiri daripada Sangyeon, Jacob, Younghoon, Hyunjae, Hyunjae, Juyeon, Kevin, New, Q, Ju Haknyeon, Sunwoo dan Eric, mereka telah mengumpul peminat global yang besar sejak debut mereka pada 2017. Terkenal dengan persembahan bertenaga tinggi mereka, muzik inovatif, dan penglibatan peminat yang kuat. Antara lagu hit mereka yang menduduki carta teratas termasuk “THE STEALER”, “THRILL RIDE”, “MAVERICK”, “TONTON”, “Nectar” dan “REVEAL” .

THE BOYZ telah menerima pelbagai anugerah dan pengiktirafan, mengukuhkan kedudukan mereka sebagai salah sebuah kumpulan K-pop terkemuka dalam industri. Anugerah terkenal termasuk kemenangan di acara berprestij seperti Anugerah Artis Asia (AAA), Anugerah Cakera Emas, Anugerah Muzik Seoul, Anugerah Muzik Fakta dan Anugerah Muzik Melon.

Anjuran Star Planet, “THE BOYZ WORLD TOUR: ZENERATION II in KUALA LUMPUR” akan berlangsung pada 7 September 2024 bertempat di Mega Star Arena KL pada jam 3 petang. Untuk maklumat lanjut dan kemas kini, sila layari www.starplanet.com.my

 

loading...