Na In Woo dan Yeon Jung Hoon sah tinggalkan “2 Days & 1 Night Musim 4”

Na In Woo dan Yeon Jung Hoon akan meninggalkan rancangan “2 Days & 1 Night Musim 4”

Pada 13 Jun, program hiburan KBS2 “2 Days & 1 Night Musim 4” mengumumkan bahawa Yeon Jung Hoon, Na In Woo, dan pengarah Lee Jung Kyu akan meninggalkan program tersebut.

Sebelum ini, Na In Woo dan PD Lee Jung Kyu disahkan akan meninggalkan rancangan itu. Sebagai tindak balas kepada laporan itu, wakil dari rancangan itu mengesahkan seperti berikut.

Memang benar Na In Woo akan meninggalkan ‘2 Days & 1 Night.’ Na In Woo terlibat dalam projek drama terbarunya yang dijadualkan pada separuh kedua tahun ini, yang membawa kepada keputusannya untuk meninggalkan rancangan tersebut. Sehingga kini, tiada keputusan dibuat berhubung penggantinya. Perbincangan masih diteruskan.

– Wakil produksi ‘2 Days & 1 Night’

Dilahirkan pada tahun 1994, Na In Woo juga bersedia untuk menyertai tentera tidak lama lagi. Bagaimanapun, wakil itu menjelaskan, “Pemergiannya bukan kerana pendaftaran tentera. Ia adalah keputusan untuk memberi tumpuan kepada kerjaya lakonannya.” Na In Woo menyertai rancangan itu pada Februari 2022 sebagai pengganti Kim Seon Ho dan telah menjadi ahli tetap selama dua tahun empat bulan.

Mengenai Yeon Jung Hoon, jurucakap agensinya mengesahkan,

Yeon Jung Hoon memang akan mengundur diri daripada rancangan ‘2 Days & 1 Night. Dia membuat keputusan demikian bagi menumpukan perhatian pada kerjaya lakonannya selepas berbincang dengan pihak produksi.

Yeon Jung Hoon menyertai “2 Days & 1 Night Musim 4” pada 2019. Dia pernah menjadi ahli tertua pada musim keempat, tetapi akan meninggalkan rancangan itu selepas empat tahun.

Sementara itu, penggambaran terakhir Yeon Jung Hoon, Na In Woo dan PD Lee Jung Kyu dijadualkan pada bulan ini, dan mereka berhasrat untuk mengucapkan selamat tinggal secara langsung kepada penonton semasa siaran rancangan itu.

Pasukan produksi menyatakan rasa terima kasih mereka kepada Yeon Jung Hoon, Na In Woo, dan PD Lee Jung Kyu atas sumbangan serta semangat mereka kepada “2 Days & 1 Night.”

– Produksi ‘2 Days & 1 Night’

Kami berterima kasih atas dedikasi mereka dan akan terus menyokong mereka kerana mereka mengambil masa untuk beraksi semula dan bersedia untuk projek baharu.

Semoga yang baik-baik saja buat Yeon Jung Hoon, Na In Woo, dan PD Lee Jung Kyu di masa depan.

Sumber : 1 | 2 | 3 | 4

loading...