Pelakon Jung Eun Chae kini sedang bercinta dengan pereka produk Kim Chung Jae

Bintang  drama “Anna” Jung Eun Chae menjalin hubungan asmara dengan pereka produk dan penghibur Kim Chung Jae!

Pada 21 Mac, Maeil Kyungjae melaporkan bahawa Jung Eun Chae dan Kim Chung Jae telah bergelar kekasih sejak tahun lepas.

Wakil agensi Jung Eun Chae PROJECT HOSOO memaklumkan kepada Maeil Kyungjae, “Kim Chung Jae dan Jung Eun Chae sedang menjalin hubungan cinta. Kedua mereka kini sedang mengenali hati budi masing-masing dengan perasaan yang baik.”

Dilahirkan pada 1986, Jung Eun Chae sebaya dengan Kim Chung Jae. Mereka telah menunjukkan sokongan antara satu sama lain dengan menyukai siaran media sosial masing-masing, dan Jung Eun Chae juga berkongsi video dirinya yang diambil di studio Kim Chung Jae pada Julai tahun lalu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @jungeunchae_

Jung Eun Chae memulakan kerjaya menerusi filem “Haunters” pada 2010 dan muncul dalam pelbagai projek termasuk drama “The Guest,” “The King: Eternal Monarch,” “Pachinko,” dan “Anna.” Pelakon itu kini sedang bersiap sedia untuk drama tvN yang akan datang “Jung Nyeon” (tajuk romantik) yang dijadualkan untuk ditayangkan pada separuh kedua tahun ini.

Kim Chung Jae pula bekerja sebagai pereka produk. Pada 2017, dia pernah muncul dalam program pelbagai MBC “Home Alone” (“I Live Alone”) sebagai kenalan rapat penghibur Kian84.

Tahniah kepada pasangan kekasih ini!

Sumber : 1 | 2

loading...