KIM SEJEONG, Masih Hangat Meninggalkan Kenangan Di Malaysia.

“2023 KIM SEJEONG 1ST CONCERT TOUR ‘The 門’ DI KUALA LUMPUR,” dianjurkan oleh ACO Media bersama METALIVE WORLD dan SUNNY SIDE UP, telah memukau peminat pada 29 Oktober di Mega Star Arena, Kuala Lumpur. Dalam konsert dua setengah jam itu, Kim Sejeong memberikan pengalaman yang menghibur dengan nyanyian, tarian, dan interaksi bersama peminatnya yang dipanggil “Sesang.”

Pada kunjungan pertamanya ke Malaysia, Kim Sejeong merasakan kehangatan peminatnya sejak tiba di lapangan terbang. Dalam lagu “Destiny,” beliau mendedikasikan perasaannya kepada “Sesang” sebagai “destiny”-nya, dan berbagi bagaimana dia sering memikirkan peminatnya saat mencipta musik di waktu malam.

Setelah menyanyikan “Send A Letter,” Kim Sejeong juga membacakan surat berhati nurani untuk mengucapkan terima kasih kepada peminat setianya sepanjang perjalanannya dari I.O.I. ke Gugudan, hingga menjadi artis solo.

Konsert ini tidak hanya menghibur, tetapi juga memperkenalkan lagu-lagu dari album terbarunya “門” dan memberikan wawasan mengenai lagu-lagu dari album tersebut. Kim Sejeong juga menghadirkan kejutan dengan menyanyikan lagu-lagu rahsia, termasuk “Over The Rainbow” dari album terbarunya, serta memenuhi permintaan peminat beliau dengan “aegyo” dan senyuman malu-malu.

Sejeong juga menunjukkan rasa terima kasih kepada peminat Malaysia dan berjanji untuk bertemu mereka lagi di masa depan. Konsert ini memastikan kesan mendalam bagi peminat “Sesang” di Malaysia.

loading...