Choi Hyun Wook akan sertai “D.P.” Musim 2

Nampaknya Choi Hyun Wook akan membintangi musim baharu drama “D.P.”!

Pada 10 Januari, sumber dari agensi Choi Hyun Wook; GOLDMEDALIST mendedahkan, “Choi Hyun Wook akan membintangi Musim 2 siri Netflix ‘D.P.’” Mengenai peranannya, sumber itu mengulas, “Sila lihat peranan khusus pelakon itu menerusi drama tersebut .”

Berdasarkan webtoon popular, “D.P.” (singkatan untuk Deserter Pursuit) adalah mengenai skuad tentera khas yang dihantar untuk menjejaki askar yang telah meninggalkan tugas mereka. Secara umum, siri ini mengisahkan seorang askar yang terperangkap dalam situasi yang rumit kerana ditugaskan untuk menangkap pembelot tentera. Jung Hae In sebagai Ahn Jun Ho, seorang rekrut baru yang diintai untuk D.P. skuad sebelum dia menyesuaikan diri dengan kehidupan tentera, dan Goo Kyo Hwan berlakon sebagai Han Ho Yeol, ketua pasukan D.P. skuad.

Pada bulan Mei 2022, telah disahkan bahawa pelakon utama termasuk Jung Hae In, Goo Kyo Hwan, Son Suk Ku, dan Kim Sung Kyun akan kembali untuk Musim 2, di mana mereka sekali lagi akan menggambarkan chemistry yang hebat bersama dengan penambahan ahli pelakon baharu Ji Jin Hee dan Kim Ji Hyun.

Selepas membintangi “Taxi Driver” dan “Racket Boys” pada tahun 2021, Choi Hyun Wook terus menarik perhatian pada tahun 2022 dengan “Twenty Five, Twenty One” dan “Weak Hero Class 1.”

Nantikan kemaskini lanjut mengenai drama D.P Musim 2.

Sumber : 1

loading...