Junhoe iKON sah sertai drama terbaru Yoo In Na, Yoon Hyun Min dan Joo Sang Wook

Nampak gaya Junhoe iKON akan menyahut cabaran berlakon dalam drama terbarunya!

Pada 19 Disember, wakil YG Entertainment berkongsi bahawa Junhoe akan muncul dalam drama baharu ENA “Bo Ra! Deborah” (tajuk literal).Turut membintangi drama itu adalah Yoo In Na, Yoon Hyun Min, dan Joo Sang Wook.

“Bo Ra! Deborah” ialah sebuah rom-com yang mengikuti kisah percintaan jurulatih temu janji terhebat Deborah dan Soo Hyuk yang bersikap acuh tak acuh dalam pergelutan cinta. Drama ini akan diterajui oleh pengarah Lee Tae Gon dari “Mad for Each Other,” “Diary of a Prosecutor,” dan “Hello, My Twenties” Musim 1 dan 2 dan ditulis oleh penulis skrip Ah Kyung yang menulis skrip “Mad for Each Other. ”

Junhoe akan memegang watak Yang Jin Ho, seorang lelaki muda berumur 20-an yang mahir dalam pelbagai perkara termasuk bersukan, menyanyi dan memasak tetapi tiada apa yang dia mahu lakukan. Junhoe dijangka menambah daya tarikan kepada drama itu dengan membawakan watak Yang Jin Ho yang mengejar cinta.

Junhoe berkata, “Saya sangat teruja kerana ini adalah drama pertama saya, dan saya berasa berbesar hati dapat menjadi sebahagian daripada projek hebat ini. Saya akan bekerja keras untuk menunjukkan kepada [penonton] sisi baharu saya, jadi sila tunjukkan minat dan kasih sayang yang tinggi.”

Junhoe, yang menerima banyak cinta sebagai ahli kumpulan idola iKON, sebelum ini disahkan membintangi filem “Even If I Die, One More Time” (tajuk kerja). Dengan berita pemutus untuk drama pertamanya “Bo Ra! Deborah,” artis itu membayangkan pelbagai aktiviti lakonannya.

“Bo Ra! Deborah” dijadualkan bersiaran pada separuh pertama 2023.

Sumber : 1

loading...