Agensi Kim Go Eun nafi gosip cinta dengan pemain bola, Son Heung Min

Agensi Kim Go Eun telah menafikan bahawa aktres itu sedang bercinta dengan pemain bola sepak Son Heung Min.

Baru-baru ini, khabar angin mula tersebar mengatakan Kim Go Eun dan Son Heung Min sebenarnya bercinta kerana spekulasi mengenai akaun Instagram peribadi aktres itu berikutan akaun kapten pasukan kebangsaan Korea itu. Netizen juga mendakwa Instagram Stories Kim Go Eun menunjukkan sokongan kepada Korea semasa ‘FIFA World Cup Qatar 2022’ dan ketua label Kim Go Eun mengikuti Son Heung Min dan pasukannya Tottenham Hotspur.

Khabar angin baru-baru ini tersebar di komuniti dalam talian bahawa Kim Go Eun dan Son Heung Min sedang bercinta, dengan menjadikan interaksi di Instagram sebagai bukti. Khabar angin itu membuat spekulasi bahawa akaun Instagram (Private) yang di follow Kim Go Eun didakwa akaun peribadi Son Heung Min. Netizen juga mendakwa Instagram Stories Kim Go Eun yang menunjukkan sokongannya kepada pasukan Korea dalam ‘FIFA World Cup Qatar 2022’, dan ketua agensi Kim Go Eun mengikuti Son Heung Min dan pasukannya Tottenham Hotspur di Instagram.

Pada 20 Disember, agensi Kim Go Eun mengulas, “Khabar angin bercinta itu tidak benar,” dan menambah, “Kedua-duanya tidak pernah bertemu. [Kim Go Eun] sentiasa menjadi penyokong sebagai warganegara [Korea] dan terutamanya semasa musim Piala Dunia.”

Pelakon Jang Hui Ryoung kemudian berkongsi tangkapan skrin di bawah, menjelaskan akaun itu bukan akaun peribadi Kim Go Eun tetapi miliknya.

Son Heung Min adalah kapten pasukan kebangsaan Korea pada Piala Dunia di Qatar. Manakala, Kim Go Eun kini sedang bersiap sedia untuk tayangan perdana filemnya “Hero,” yang akan ditayangkan di pawagam pada 21 Disember.

Sumber : 1

loading...