Lee Sun Kyun dan Moon Chae Won setuju disatukan dalam drama terbaru

Undang-undang dan wang ringgit akan menyatukan Lee Sun Kyun dan Moon Chae Won dalam drama baharu!

Pada 7 September, SBS mengesahkan pelakon utama untuk drama akan datang “Beopjjeon,” atau “Law Money” yang akan ditayangkan pada separuh pertama tahun 2023.

“Beopjjeon” ialah drama yang mengisahkan kisah balas dendam yang mendebarkan tentang mereka yang mempertaruhkan segala-galanya untuk melawan kartel wang (“jjeon”) dengan bersubahat dengan undang-undang (“beop”). Drama ini akan menggambarkan tentang mereka yang enggan berdiam diri dan melawan pihak berkuasa yang tidak cekap dan tidak adil dengan cara mereka sendiri akan memberikan keseronokan dan katarsis kepada penonton.

Drama ini dibintangi oleh Lee Sun Kyun dan Moon Chae Won, yang terkenal dengan kebolehan mereka yang tiada tandingan untuk membawakan watak mereka, sekali gus meningkatkan penantian penonton. Di samping itu, penulis Kim Won Seok, yang membuktikan keupayaannya untuk mencipta cerita yang menarik dan dunia fiksyen yang direka dengan baik melalui drama “The Queen’s Classroom” dan “Descendants of the Sun,” dan pengarah Lee Won Tae, yang mempamerkan kemahirannya melalui filem “The Gangster, The Cop, The Devil” dan “Man of Will,” bekerjasama dalam drama ini.

Lee Sun Gyun akan memainkan watak Eun Yong, seorang usahawan yang merupakan Ketua Pegawai Pelaburan (CIO) dan pemilik dana ekuiti persendirian global. Lee Sun Gyun, yang menjadi bintang dunia menerusi filem “Parasite,” menawarkan pelbagai filemografi termasuk komedi romantis dan filem aksi yang menarik. Penonton ingin tahu bagaimana Lee Sun Gyun akan memainkan watak Eun Yong.

Moon Chae Won yang kembali ke skrin kecil selepas kira-kira dua tahun, akan memainkan watak Mejar Tentera Park Joong Kyung, seorang pegawai kehakiman elit yang lulus peperiksaan peguam serta lulus dari institut latihan dengan markah tertinggi.

Moon Chae Won, yang membuat kehadirannya dikenali dalam setiap projek dengan suasana tenang dan elegannya yang unik, akan mempamerkan karisma sebagai watak Park Joong Kyung, sekaligus menambah keterujaan kepada cerita itu.

Pasukan produksi mengulas, “’Beopjjeon’ telah memulakan penggambaran dengan matlamat untuk ditayangkan pada separuh pertama 2023. Semua pelakon dan kru melakukan yang terbaik untuk menghasilkan drama berkualiti tinggi yang akan mengambil alih industri drama pada 2023 . Nantikan drama baharu Jumaat-Sabtu ‘Beopjjeon,’ yang akan menjadi hasil kerja keras dan semangat semua orang.”

Sumber : Newsen

 

loading...