Lee Jun Ki, Shin Se Kyung, Jang Dong Gun & Kim Ok Bin selesai bacaan skrip pertama untuk ‘Arthdal Chronicles 2’

Menurut laporan media pada 9 Ogos, pelakon dan kru ‘Arthdal ​​Chronicles’ musim ke-2 tvN baru-baru ini telah melengkapkan pembacaan skrip sebagai persediaan untuk memulakan penggambaran rasmi produksi.

Sumber mengesahkan bahawa pelakon Lee Jun Ki, Shin Se Kyung, Jang Dong Gun dan Kim Ok Bin menghadiri pembacaan skrip ini pada 6 Ogos, menyertai pengarah Kim Kwang Sik dan penulis skrip Kim Young Hyun dan Park Sang Yeon.

‘Arthdal ​​Chronicles’ mengisahkan tentang pahlawan yang dilahirkan di tanah kuno Arth. Musim 1 telah disiarkan pada 2019 sebagai siri 18 bahagian yang dibintangi oleh Song Joong Ki, Kim Ji Won, Jang Dong Gun dan Kim Ok Bin. Bagaimanapun, disebabkan kelewatan dalam pengeluaran musim 2 yang mengambil masa hampir 3 tahun, Song Joong Ki dan Kim Ji Won telah memutuskan untuk tidak kembali ke barisan pelakon ‘Arthdal ​​Chronicles’. Hasilnya, watak Eunseom/Saya dan Tanya akan dimainkan oleh Lee Jun Ki dan Shin Se Kyung dalam musim 2 ini. Jang Dong Gun dan Kim Ok Bin pula akan kembali sebagai Tagon dan Tae-Alha.

Penggambaran drama ‘Arthdal ​​Chronicles 2’ dijadualkan bermula pada pertengahan bulan Ogos ini.

Sumber : 1 , 2

loading...