tvN ‘Alchemy of Souls’ jawab khabar angin tentang penukaran pelakon utama wanita daripada Jung So Min kepada Go Yoon Jung dalam Bahagian 2

tvN Alchemy of Souls” tvN menjawab desas desus mengenai mengenai Bahagian 2 drama tersebut.

Ditulis oleh duo penulis skrip terkenal yang dikenali sebagai Hong Sisters, “Alchemy of Souls” ialah drama romantik fantasi tvN baharu yang berlatarkan negara fiksyen Daeho, sebuah negara yang tidak wujud dalam sejarah atau pada peta. Drama ini mengisahkan watak-watak yang nasibnya berubah akibat sihir yang menukar jiwa manusia.

Dalam drama itu, Go Yoon Jung memainkan watak Nak Soo, yang jiwanya tiba-tiba terbangun dalam tubuh Mu Deok, yang dilakonkan oleh Jung So Min.

Pada 12 Julai, sebuah media melaporkan bahawa “Alchemy of Souls” memulakan penggambaran Bahagian 2 dan pelakon utama wanita akan dilakonkan oleh Go Yoon Jung. Mereka menambah bahawa bahagian kedua akan mempunyai 10 episod dan semua pelakon lain akan membintanginya dengan peranan yang sama.

Sebelum ini, pengarah Park Joon Hwa menyebut semasa sidang akhbar drama itu bahawa mereka sedang menjalani penggambaran Bahagian 2 kerana mereka tidak boleh memuatkan semuanya ke dalam 20 episod.

Sebagai maklum balas kepada laporan itu, sumber daripada “Alchemy of Souls” mengulas, “Sukar untuk mengesahkan butiran berkaitan Bahagian 2 kerana ia boleh menjadi spoiler untuk Bahagian 1 yang sedang disiarkan.”

Agensi Jung So Min, Blossom Entertainment berkongsi, “Kami mohon kerjasama anda bahawa kami tidak dapat memberitahu sama ada dia akan membintangi Bahagian 2 atau tidak kerana ia boleh menjadi spoiler untuk Bahagian 1.” agensi Go Yoon Jung, MMA turut menyatakan pendirian yang sama.

Buat penggemar K-Drama jangan lupa untuk tonton “Alchemy of Souls” menerusi platform Netflix.

Sumber : Sportskhan

loading...