Bersiap sedialah untuk menjejehkan air mata, mungkin perpisahan lebih baik buat Nam Joo Hyuk & Kim Tae Ri di dalam tvN Twenty Five, Twenty One

Drama tvN Twenty Five, Twenty One akan melabuhkan tirainya berbaki dua hari saja lagi.

Di dalam sedutan episod terakhir tvN Twenty Five, Twenty One yang disiarkan, ratu pedang berpagar Na Hee Do (lakonan Kim Tae Ri) telah memenangi tiga pingat emas secara berturut-turut pada tahun 2009 dan telah ditemuduga sendiri oleh wartawan UBS, Baek Yi Jin (lakonan Nam Joo Hyuk).

Detingan loceng Bosingak yang menanda berakhirnya tahun 2000, masih terngiang-ngiang memori mereka. Baek Yi Jin meninggalkan lokasi penggambaran untuk terus menikmati malam yang indah bersama Na Hee Do. Sebaik saja loceng Bosingak berdenting, kedua-duanya tidak dapat menahan rasa gembira lalu saling mendakap sesama sendiri.

Apa lagi agaknya perlu  lakukan kepada Na Hee Do bagi membuktikan betapa dia begitu mencintai wanita itu sepenuh hatinya? Sewaktu sedang melaporkan berita, Baek Yi Jin seakan-akan tergamam melihat wajah sugul Na Hee Do yang terpaku di hadapannya. Na Hee Do tidak berupaya untuk menghampiri Baek Yi Jin, dan momen ini telah membuatkan Na Hee Do berasa amat sedih seolah-olah tiada lagi harapan buat mereka.

Meskipun kisah penghujung cerita dikatakan mampu membuatkan penonton berjejehan air mata, pihak produksi tidak menafikan ada momen gembira buat Na Hee Do yang akhirnya sudah menongkah ke usia 21 tahun manakala Baek Yi Jin pula kini berusia 25 tahun yang begitu mencintainya. Ia terpulang kepada penafsiran penonton bagaimana mereka menyaksikan kisah romantis di antara kedua-duanya.

 

Drama tvN Twenty Five, Twenty One yang masih mengekalkan popularitinya apabila tetap meraih ‘rating’ melebihi 10% sejak episod keenam yang lalu, bakal menayangkan dua episod terakhirnya pada hari Sabtu dan Ahad ini. Bagi penonton di Malaysia, anda boleh tonton drama ini di Netflix.

Sumber: tenasia

loading...