Mandi air pancuran antara rutin harian Kim Junsu sempat direkodkan di rumah agam emper miliknya bernilai RM100 juta

Kim Junsu, atau Xiah Junsu, yakni bekas ahli JYJ dan TVXQ yang kini aktif sebagai penyanyi solo, akan mempamerkan rutin hariannya di rumah agam emper bernilai RM100 juta itu di dalam rancangan realiti tv terbaru, Channel A ‘Groom’s Class’.

Berpandukan kamera yang diletakkan setiap sudut rumahnya, Kim Junsu lihat mengunyah gula-gula dan kemudiannya memesan empat gelas minuman ‘Iced Americano’ untuk sarapannya. Kemudiannya, daripada adegan mandi air pancuran hingga kepada persediaan untuk membuat persembahan, setiap langkah harian telah direkodkan kamera untuk tatapan umum.

“Skor persiapan (‘groom’) aku jujurnya sudah cecah 99 peratus,” ujar Kim Junsu dengan penuh berkeyakinan selepas rakan-rakan Channel A ‘Groom’s Class’ lain diyakinkan tiada adegan merokok dan meneguk arak. Namun, Kim Junsu menjelaskan bahawa dia masih teragak-agak untuk berkahwin sekarang walaupun usianya sudah mencecah pertengahan 30-an, memetik sebab tertentu yang belum mengizinkan.

Aktiviti harian Kim Junsu ini bolehlah ditonton menerusi Channel A ‘Groom’s Class’ bermula pada hari Rabu, 19 Jan 2022 jam 8.20 malam.

Sumber: sport donga

loading...