Changmo terkilan kenapa namanya tersenarai sebagai pengundi idol terkacak walaupun tak pernah didekati pun

May be an image of 1 person and text that says '아이돌그룹 22팀이 뽑은 최고의 미남·미녀 아이돌 3년 연속 1위를 차지한 차은우와 설문조사에 이름을 리자마자 1위 한 나은 아이돌그룹 멤버들이 직접 선정한 최고의 미남 돌이 공개됐다. 아이 12일 일간스포츠 보도에 따르면 아스트로의 차은우와 에이 프릴의 나은이 아이돌이 뽑은 남녀 비주얼 1위로 각각 뽑혔 다. 해당 설문조사에는 (여자)아이들, ITZY, NCT 127, 강다 니엘, 뉴이스트, 더보이즈, 마마무, 몬스타엑스, 비투비, 세 본틴, 스테이씨, 스트레이 키즈, 시크릿 넘버, 아이즈원, 하이폰, 오마이걸, 이달의 소녀, 창모, 크래비티, 투모로우 바이투게더, 트레저, 펜타곤 등 총 22개의 팀이 참여했다. 왜있음? 어리둥절'

Changmo mempersoalkan langkah kaji selidik tertentu yang menyenaraikan namanya di antara 22 artis Kpop yang membuat undian terhadap jelitawan dan kacawan dalam kalangan mereka walaupun tidak pernah diminta pun untuk berbuat demikian.

Changmo meluahkan rasa terkilannya itu di laman instagramnya semalam dan hantarannya itu tertular di laman komuniti forum tempatan. Oleh yang demikian, rata-rata netizen kemudiannya mempersoalkan samada kajian dibuat oleh portal media berkenaan samada sahih atau tidak selepas penafian dibuat oleh Changmo tersebut.

Sementara itu di dalam hantaran instagram yang sama, sebagai penggiat seni, Changmo memaklumkan bahawa dia mengundi Red Velvet di dalam majlis anugerah lalu dan mahu bekerjasama dengan GDragon, Seo Taiji, TOP, Taeyang, dan Dean.

Changmo dikenali antara artis solo lelaki paling popular pada tahun 2020 lalu disebabkan lagu hitnya, ‘Meteor’ yang menjuarai carta-carta muzik mingguan tempatan termasuklah Gaon.

Sumber: instastory, theqoo

loading...