Apakah yang akan dibuat artis Kpop ini ketika sambutan Tahun Baru Cina 2021 nanti?

May be an image of 4 people

Hampir kesemua artis-artis Kpop akan meluangkan masa hujung minggu untuk menyambut hari raya Cina bersama keluarga dan sanak saudara.

Menyahut saranan untuk menjarakkan sosial ketika dunia masih lagi terjejas akibat pandemik Covid-19, bagaimana pula artis-artis Kpop ini menyambut raya di sisi keluarga mereka?

  1. Seventeen

DK: Saya akan luangkan masa bersama keluarga. Moga Carats gembira selalu.

Mingyu: Saya pun akan luangkan masa bergembira dengan keluarga juga.

Hoshi: Saya akan berlatih dan bekerja di bilik.

2. NUEST

Baekho: Saya nak jamah makanan raya Cina yang sedap-sedap.

Minhyun: Saya akan luangkan masa bersama keluarga.

Ren: Saya akan luangkan cuti raya Cina dengan makan makanan sedap.

3. NCT

Doyoung: Saya rasa nak masak kat rumah. Pastu, nak main yut-nori banyak-banyak masa cuti ni.

Haechan: Saya nak bagi bot (perahu) kat mak abah.

4. Aespa

Aespa sepakat untuk keluar melepak sambil tengok wayang dan mendengar muzik kegemaran sendiri.

5. B1A4

Sandeul: Saya nak luangkan masa bersama keluarga masa cuti raya Cina ini. Pastu, nak cerita pasal Oh Soon Do-soon sambil makan-makan di rumah.

Shinwoo: Saya juga nak luangkan masa bersama keluarga masa cuti raya Cina ini. Saya nak berborak-borak dengan diorang sambil menjamah makanan sedap. Yang penting, kalau nak bersama itu tak boleh 4 orang sekali.

6. Oh My Girl

Hyojeong: Masa raya cina ni, saya akan balik rumah makan bersama keluarga, dan jenguk anjing sedang mencari bau.

Seunghee: Saya nak luangkan masa bergembira dengan keluarga nanti. Saya akan hayati bunyi kicauan burung-burung sambil menghirup sup kek nasi yang sedap dengan keluarga baru, Mashangi, yang akan menyambut hari raya Cina pertama bersama.

Mimi: Kami rancang nak bercuti sebenarnya. Harap-harap semua orang sihat dan sentiasa menjaga kesihatan.

7. ONF

Hyojin: Raya Cina ini, saya nak bertandang ke rumah kejap, merasai air tangan ibu sejak sekian lama. Pastu, saya nak berlatih semula.

E-Tion: Saya akan tetap berlatih kerana nak buat “comeback” tak lama lagi. Sekejap-kejap saya akan turun ke Jeonju, kampung saya untuk tanya khabar.

Wyatt: Tiada yang menarik pasal raya Cina, tapi saya rancang nak bekerja dan berlatih lagi. Jika ada peluang, saya akan luangkan masa dengan keluarga dan hirup sup kek nasi.

8. INFINITE

Sungyeol: Selalunya saya akan keluar bercuti bersama nenek dan keluarga nenek ketika raya cina nanti, tapi kali ini saya hanya telefon cakap hello saja.

Dongwoo: Hari raya  Cina ini, saya akan sepatutnya berjumpa dengan ayah, nenek belah ibu, kakak sulung, adik bongsu. Lagi empat yang ini, Namyangju, Gangwon-do, dan Chuncheon, saya minta maaf tak dapat berjumpa sehingga perang berakhir.

Kim Sunggyu: Saya kena bekerja kuat untuk konsert Amadeus hari raya Cina ini. Saya gembira mak ayah datang sendiri ke Seoul setelah tak berjumpa lama.

9. Wonho (bekas ahli Monsta X)

Wonho mahu makan makanan sedap bersama keluarga. Selepas itu, beliau akan meluangkan masa dengan Winnie sambil mendengar berita menjelang hari raya Cina,  melayari internet dan berkongsikan kandungan Netflix.

10. Jeon Somi (bekas ahli I.O.I)

Somi mahu menghirup sup kek nasi dan goreng ladu bersama keluarga campurannya.

11. Mark Tuan (GOT7)

Mark Tuan kini sedang bersenang-lenang di rumahnya yang bertempat di Amerika Syarikat bersama keluarganya.

Sumber: moneytoday

loading...