Youngjae GOT7 kini di bawah pengurusan Sublime Artist Agency

Wah, nampaknya Youngjae kini telah bertemu dengan agensi baru yang akan menguruskan kerjaya seninya setelah kontrak GOT7 bersama JYP tamat pada 19 Januari lalu.

Untuk makluman, Youngjae telah menandatangani kontrak eksklusif dengan Sublime Artist Agency, yang turut menempatkan antaranya Song Kang Ho, Rain, Hani EXID, Hyomin T-ara, dan ramai lagi.

Ketika mengumumkan berita berikut, Sublime Artist Agency berkongsi, “Kami gembira apabila artis muda berbakat seperti Youngjae bergabung dengan kami. Kami akan memberikan sokongan tanpa henti  sehingga dia dapat mencungkil serta mengasah bakatnya dalam pelbagai bidang, termasuk muzik. Teruskan menyokong dan berikan perhatian anda kepada Youngjae tanpa berbelah bagi terhadap perjalanan seninya pada masa yang mendatang.” tunjukkan sokongan dan perhatian anda yang tidak berubah kepada aktiviti artis Sublime Artist Agency Youngjae yang akan datang. ”

Agensi itu turut berkongsi catatan di media sosial mereka untuk menyambut kedatangan Youngjae:

Sublime Artist Agency adalah syarikat hiburan yang komprehensif yang bekerja dalam pengurusan artis, perancangan dan pengeluaran album, dan pengiklanan. Pada awal hari ini juga, turut diberitakan bahawa agensi itu juga sedang berunding dengan label rakaman Team Wang Jackson untuk perjanjian perniagaan.

Youngjae memulakan debutnya pada tahun 2014 sebagai vokalis utama GOT7. Tahun lepas, Youngjae membintangi siri original Netflix “I Wish the World Will End Tomorrow,” yang masih belum mengumumkan tarikh tayangan perdananya.

Selamat maju jaya buat Youngjae dengan agensi terbarunya! 

Sumber :

loading...