tvN ‘Youn’s Kitchen’ bakal dihidupkan semula? Park Seo Joon, Jung Yoo Mi & Choi Woo Shik disebut-sebut akan bintanginya

Image may contain: 5 people, people sitting and text

Park Seo Joon, Jung Yu Mi dan Choi Woo Shik sedang mempertimbangkan tawaran untuk membintangi tvN ‘Youn’s Kitchen’ musim ketiga.

Jurucakap produksi tvN ‘Youn’s Kitchen’ mengesahkannya dengan berkata, “Ya, Park Seo Joon, Choi Woo Shik, Jung Yoo Mi dan Lee Seo Jin akan sertai.” Park Seo Joon, Jung Yoo Mi dan Lee Seo Jin pernah membintangi ‘Youn’s Kitchen’ musim kedua sebelumnya manakala Lee Seo Jin dan Jung Yoo Mi merupakan ahli tetap rancangan realiti tv sejak musim pertama. Meskipun begitu, tidak dapat dipastikan samada pelakon veteran, Youn Yuh Jung turut sama menyertai untuk musim ketiga ini.

Mengenangkan tradisi tvN ‘Youn’s Kitchen’ yang memperuntukkan lokasi penggambaran di luar negara sebelum ini, pihak produksi tidak dapat berbuat demikian untuk musim ketiga ini pula disebabkan gejala pandemik Covid-19.  Maka pulau Jeju, Korea dipilih sebagai lokasi penggambaran sebaliknya dan dicadangkan penggambarannya mulai bulan hadapan.

tvN ‘Youn’s Kitchen’  yang masing-masing mencapai ‘rating’ tertinggi sebanyak 14.1% dan 15.9% untuk musim pertama dan kedua, merupakan salah satu program arahan PD Na Young Suk yang sangat popular di cenel tersebut.

Sumber: donga, tf

loading...