tvN bakal sajikan 2 program realiti bersifat ‘Wanderlust’, bawa penonton kembara sehingga ke pelusuk Siberia

Siap sedia dengan pakej ‘pelancongan dan makanan’ menarik daripada tvN untuk menghiburkan penontonnya di seluruh asia dengan dua rancangan yang sudah lama ditunggu-tunggu iaitu, Trans-Siberian Pathfinders dan Street Food Fighter 2 untuk penonton merasai pengalaman menonton yang terbaik dengan budaya yang unik dan makanan yang lazat.

Pathfinders Trans-Siberia akan mula disiarkan di tvN di Asia pada 9 Oktober (setiap Rabu) pada jam 23:00 (GMT + 8). 5 pelakon terkenal Korea Lee Sun-gyun, Kim Nam-gil, Lee Sang-yeob, Kim Min-sik dan Go Kyu-pil akan menjalani perjalanan yang sukar tetapi selagi mereka menjelajah bersama, semuanya menjadi kenangan manis dengan menaiki keretapi Trans-Siberian, laluan keretapi terpanjang di dunia, selama 12 hari. Ikatan persahabatan mereka yang erat menjadi semakin rapat apabila mereka perlu merancang perjalanan mereka sendiri, belajar Bahasa Rusia dan menghadapi perjuangan hidup yang berbeza di sepanjang jalan. Tanpa sebarang persediaan, bantuan dan kemahiran bahasa, dapatkah mereka merancang perjalanan yang bermanfaat dan tidak dapat dilupakan?

Baca lagi: Lee Sung Kyun, Kim Nam Gil & Lee Sang Yeob sertai kembara panjang bersama ke Siberia

Di samping itu, rancangan makanan yang dinanti-nantikan di TVN ialah Street Food Fighter kembali dengan musim kedua. Street Food Fighter 2 akan ditayangkan di tvN di Asia pada 10 Oktober (setiap hari Khamis) pukul 23:00 (GMT + 8). Berikutan kejayaan besarnya pada musim lalu, chef Korea yang terkenal Baek Jong-won kembali lagi dengan mengaktifkan semula radar pencarian makanan yang unik. Chef Baek akan melakukan perjalanan ke seluruh dunia untuk mencari makanan jalanan yang terbaik dan permata tersembunyi yang ditawarkan oleh setiap bandar. Destinasi pertama musim kedua ialah Istanbul, terkenal sebagai salah satu dari tiga bandar di dunia yang menawarkan makanan yang sangat enak. Istanbul juga merupakan destinasi kegemaran Chef Baek untuk perjalanan makanan.

Jangan lupa saksikan kedua-dua rancangan ini di tvN yang membolehkan penonton untuk tutur ‘melancong’ bersama ke seluruh dunia. tvN boleh didapati di Hong Kong, Singapura, Taiwan, Malaysia, Indonesia, Filipina, Thailand, Maldives, Myanmar dan Sri Lanka, rancangan tersebut disertakan dengan sarikata Bahasa Inggeris, Bahasa Cina, Bahasa Malaysia, Bahasa Indonesia dan Thai.

loading...