Produce X 101 kali ini lebih gah dengan puluhan pelatih baru yang berbakat & mengasyikkan

Produce X 101 kembali lagi dengan musim ke-4 secara keseluruhan dan musim ke-2 untuk pemilihan kumpulan kpop lelaki daripada 101 pelatih baru.

Hos utamanya, pelakon Lee Dong Wook, yang merupakan hos lelaki pertama mengacarakan program realiti ‘survival’ ini untuk kategori lelaki memperkenalkan barisan pelatih-pelatih baru di hadapan penonton semalam. Lee Dong Wook memperkenalkan peraturan baru Produce X 101 di mana mereka akan bersaing sesama sendiri bermula hari ini untuk merebut 10 tempat terakhir yang akan diumumkan menjelang hari-hari terakhir program berkenaan dengan seorang lagi yang mendapat undian terbanyak akan diumumkan pada saat-saat akhir. Mereka akan debut dengan kumpulan baru berjumlah 11 orang yang mungkin segah ‘Wanna One’ sebelum ini.

Barisan tenaga pengajar Produce 101x. Gambar dikreditkan pada Viewers.

Lee Suk Hoon, Shin Yoo Mi, penari Bae Yoon Jeong, Kwon Jae Sung, Choi Young Jun dan Cheetah turut hadiri untuk berkongsi pengalaman mereka sepanjang menjadi fasilitator di dalam Produce 101 yang lepas untuk memastikan pelatih-pelatih baru ini dapat membiasakan diri dengan latihan dalam masa singkat bagi menonjolkan karisma dan kebolehan mereka sepanjang membuat persembahan setiap minggu.

Antara yang dilihat menyertai barisan 101 kali ini ialah Nam Dong Hyun (adik kepada penyanyi Nam Tae Hyun) , pelakon Park Seon Ho yang memiliki rupa seiras Onew Shinee,  Kim Dong Bin (bekas peserta Produce 101 lalu) , bekas pelatih-pelatih yang menyertai program realiti YG Treasure Box seperti Kang Seok Hwa, Lee Mi Dam, Kim Sung Yeon, Hidaka Mahiro dan Wan Jun Hyao serta ahli-ahli kumpulan MYTEEN, VICTON, IN2IT, dan UP10TION selain muka-muka baru yang tak pernah muncul dalam mana-mana program realiti sebelum ini. Masing-masing telah pun diwakili oleh agensi-agensi tersendiri.

Produce X 101 dapat ditonton di cenel tvN Asia (Astro 395 dan Unifi TV 211) bermula hari ini, 4 Mei 2019 setiap hari Sabtu pada jam 5 petang.

Sumber: tvN Asia , xsportnews

loading...