Drama “Alchemy Of Souls” tidak akan disiarkan minggu depan

Drama hujung minggu  tvN “Alchemy of Souls” tidak akan disiarkan minggu depan.

Pada 4 Ogos, sumber daripada “Alchemy of Souls” berkongsi, “’Alchemy of Souls’ akan menyiarkan episod 15 dan 16 biasanya hujung minggu ini (6 dan 7 Ogos) dan kemudian berehat selama seminggu (13 dan 14 Ogos) hingga meningkatkan tahap penyiapan drama itu untuk separuh masa kedua.”

Mereka menyambung, “Pada 13 Ogos, siaran kemuncak yang merangkumi jalan cerita utama akan disiarkan, dan pada 14 Ogos, siaran khas bersama pelakon ‘Alchemy of Souls’ akan disiarkan.”

Ditulis oleh duo penulis skrip terkenal yang dikenali sebagai Hong Sisters, “Alchemy of Souls” ialah drama percintaan fantasi yang berlatarkan negara fiksyen Daeho, sebuah negara yang tidak wujud dalam sejarah atau pada peta. Drama ini mengisahkan watak-watak yang nasibnya berubah akibat sihir yang menukar jiwa manusia. Drama ini dibintangi pelakon hebat seperti Lee Jae Wook, Jung So Min, Hwang Minhyun, Shin Seung Ho, Arin Oh My Girl, dan ramai lagi.

Episod seterusnya “Alchemy of Souls” akan disiarkan pada 6 Ogos ini. Anda boleh menontonnya menerusi platform Netflix. “Alchemy of Souls” berada dikedudukan ke-2 dalam Senarai 10 Teratas Mingguan bagi program TV yang paling ramai ditonton di Malaysia.

Sumber : 1 , 2

 

loading...