Pertemuan tidak dijangka antara Kim Sejeong dan Lee Jong Won dalam drama terbaru “Brewing Love”

Drama akan datang ENA, “Brewing Love,” telah berkongsi gambar terkini menjelang tayangan perdananya!

“Brewing Love” mengisahkan cerita cinta yang mendebarkan antara Chae Yong Joo (Kim Sejeong), seorang ratu jualan yang bersemangat di sebuah syarikat minuman keras yang menyembunyikan emosinya, dan Yoon Min Joo (Lee Jong Won), pemilik kilang minuman keras yang sensitif dan mahir dalam memahami emosi orang lain.

Gambar baru yang dikeluarkan menampilkan pertemuan pertama antara Chae Yong Joo dan Yoon Min Joo di lapangan menembak. Chae Yong Joo dilihat tersenyum ceria kepada seorang kanak-kanak yang memegang patung beruang, sementara Yoon Min Joo memandang dengan ekspresi wajah yang risau, menciptakan kontras yang menarik.

Gambar-gambar lain di bawah memberikan petunjuk tentang perubahan dalam hubungan antara Chae Yong Joo dan Yoon Min Joo, meningkatkan rasa ingin tahu penonton. Yoon Min Joo tampak berhati-hati ketika Chae Yong Joo menyerahkan beberapa dokumen. Namun, Chae Yong Joo, sebagai seorang ratu jualan yang tidak pernah berputus asa, dengan berani melangkah masuk ke dalam ruang Yoon Min Joo walaupun dia berusaha untuk menjaga jarak.

Penonton ingin tahu jenis perubahan menarik apa yang akan dibawa oleh Chae Yong Joo ketika dia merobohkan halangan yang ditetapkan oleh Yoon Min Joo yang sangat sensitif.

“Brewing Love” akan ditayangkan pada 4 November jam 10 malam KST dan akan tersedia di Viki. Nantikan!

Sumber : 1

loading...