Daesung BIGBANG, Lee Seung Gi, Kwon Eun Bi, Hui dan Eric The Boyz antara mentor untuk rancangan varieti iQIYI “Starlight Boys”

iQIYI International dengan bangganya mengumumkan barisan mentor untuk rancangan varieti yang dinanti-nantikan, “Starlight Boys”. Mengiringi MC yang telah diumumkan, Lee Sung Kyung, ialah kumpulan mentor hebat daripada kalangan veteran industri: penyanyi dan pelakon Lee Seung-gi, Daesung dari BIGBANG, koreografer terkenal antarabangsa Choi Young-joon, rapper Hanhae, bekas ketua IZ*ONE Kwon Eunbi, Hui, Eric dari THE BOYZ, dan Yoon dari STAYC. Pasukan mentor yang berpengaruh ini akan memainkan peranan penting dalam membimbing peserta yang bersaing untuk mendapatkan tempat dalam boy band global 9 anggota

Mentor Berpengalaman Mencungkil Bakat Baru: Perjalanan Penuh Inspirasi Merentasi Generasi

Rancangan “Starlight Boys” yang akan datang menampilkan barisan mentor hebat, masing-masing pakar dalam bidang mereka, dengan pengalaman pentas yang luas dan pengetahuan mendalam tentang industri, menjadikan mereka berpengaruh dalam dunia K-pop dan hiburan. Mentor-mentor ini akan membimbing peserta dengan cara yang profesional dan menyeluruh, membantu mereka mengasah kemahiran seperti menyanyi, menari, dan rap. Pada masa yang sama, mereka juga fokus pada membina kekuatan mental dan kemampuan untuk menyesuaikan diri. Dengan sokongan daripada mentor-mentor ini, peserta dijangka akan lebih menyerlah dalam persaingan sengit ini. Lebih daripada sekadar tenaga pengajar, mentor ini bertindak sebagai pemandu, membantu peserta mencari keseimbangan antara kerjasama kumpulan dan ekspresi diri, membina asas kukuh untuk masa depan mereka sebagai idola global.”

“Starlight Boys” bukan sahaja merupakan pameran bakat yang hebat, tetapi juga peluang yang jarang untuk bekerjasama dengan gergasi industri. Dari kehadiran pentas yang berkuasa milik Daesung hingga kepimpinan luar biasa Kwon Eunbi, setiap mentor adalah sumber inspirasi dan kejayaan untuk para peserta. Dengan Lee Sung Kyoung, hos yang karismatik dan menyokong, memimpin perjalanan ini, pencarian bakat boy band ini menjanjikan persaingan yang mendebarkan penuh dengan impian dan semangat anak muda. Mari nantikan perjalanan bintang-bintang baru ini, dengan sokongan padu daripada pasukan mentor, bersinar terang di pentas global!

Rancangan yang Lain Daripada Lain

Sejak diumumkan, “Starlight Boys” sudah menarik minat ramai yang bercita-cita jadi idola dari seluruh dunia. Uji bakat di bandar-bandar seperti Bangkok, Kuala Lumpur, dan Taipei menyaksikan ribuan peserta cuba merebut peluang untuk bertanding dalam pertandingan ini. Kini, semua peserta sudah bersedia untuk beraksi di hadapan penonton, dengan pentas yang telah disiapkan untuk persaingan sengit antara bakat-bakat muda ini yang berjuang untuk debut dalam boy band 9 anggota.

Di bawah bimbingan mentor-mentor yang berpengalaman, penonton boleh menjangkakan saat-saat penuh emosi, persembahan hebat, dan perkembangan peribadi setiap peserta. Sama ada berdepan cabaran atau mengasah bakat, peserta-peserta ini pasti akan berkembang menjadi bintang masa depan.

Nantikan Tayangan Perdana

Ketika persaingan semakin memuncak, peminat di seluruh dunia digalakkan untuk terus berhubung dengan saluran media sosial rasmi iQIYI International @iqiyi dan @Starlight_Boys_ untuk kemas kini eksklusif serta kandungan di sebalik tabir *Starlight Boys*. Dengan barisan mentor yang kuat dan peserta yang berbakat, perjalanan untuk mencari boy band global seterusnya menjanjikan satu perjalanan yang tidak akan dilupakan.

loading...