Melon Music Awards 2024 Umum Tarikh dan Lokasi

Melon Music Awards (MMA) atau Anugerah Muzik Melon sedang bersedia untuk majlis tahunan mereka!

Pada 4 September, diumumkan bahawa Anugerah Muzik Melon 2024 akan diadakan di INSPIRE Arena di Yeongjongdo, Incheon pada 30 November.

Slogan tahun ini, “Arus Baru K-Pop,” mencerminkan matlamat Melon untuk memimpin trend K-pop yang baru muncul. Dengan legasi selama 20 tahun sebagai platform muzik digital terkemuka di Korea Selatan, Melon bertujuan untuk menyatukan peminat K-pop di seluruh dunia dan memperkenalkan era muzik baru di MMA 2024.

Melon akan melancarkan promosi pra-acara, termasuk akses ke persembahan MMA yang lalu dan pemberian tiket MMA 2024. Peminat juga boleh mengundi untuk TOP10 dan kategori lain.

Jang Yoon Jung, pengarah bersama Kakao Entertainment, berkata, ‘Selama 20 tahun yang lalu, Melon telah menjadi toggak utama K-pop, memacu industri muzik Korea Selatan dan menyemarakkan gelombang K-pop global. Dengan MMA 2024, kami ingin meraikan pencapaian tahun ini bersama peminat dan mempersembahkan visi baru untuk masa depan K-pop. Kami menghargai minat dan sokongan berterusan anda.’

Teruskan mengikuti kemas kini lanjut mengenai majlis tersebut!

Sumber : 1

loading...