Kim Jung Hyun, Geum Sae Rok, Choi Tae Joon, Yang Hye Ji, dan yang lain menonjolkan karakter unik mereka dalam poster terbaru ‘Iron Family’

Drama hujung minggu terbaru KBS2 “Iron Family” telah berkongsi poster berkumpulan baru!

Ditulis oleh penulis skrip Seo Sook Hyang, yang terkenal dengan “Pasta,” “Don’t Dare to Dream” (juga dikenali sebagai “Jealousy Incarnate”), dan “Wok of Love,” “Iron Family” adalah sebuah komedi gelap tentang sebuah keluarga yang telah mengusahakan perniagaan dobi selama tiga generasi.

Poster berkumpulan baru ini menampilkan Kim Jung Hyun, Geum Sae Rok, Park Ji Young, Shin Hyun Joon, Kim Hye Eun, Choi Tae Joon, Yang Hye Ji, Kim Young Ok, Park In Hwan, Wang Ji Hye, dan Kim Hyun Jun, diiringi dengan alat peragaaan yang menyerlahkan karakter masing-masing.

Dalam poster itu, Seo Kang Joo (Kim Jung Hyun) dilihat memegang pemetik api kesayangannya, menyalakan api berbentuk hati ke arah Lee Da Rim (Geum Sae Rok), yang memberikan petunjuk mengenai percintaan yang hangat antara mereka. Lee Da Rim, yang menghidap penyakit jarang ditemui sejak berusia 14 tahun yang secara beransur-ansur menjejaskan penglihatannya, memegang tongkat sambil memberikan senyuman ceria

Cha Tae Woong (Choi Tae Joon), yang bertindak sebagai abang yang melindungi Lee Da Rim, menunjuk dengan semangat ke arahnya, manakala Lee Cha Rim (Yang Hye Ji), seorang pereka di Kumpulan Jiseung dan kakak Lee Da Rim, diserlahkan dengan aksesori jahitan, menimbulkan rasa ingin tahu yang lebih mendalam tentang peranan mereka.

Go Bong Hee (Park Ji Young), seorang ibu yang berkorban dan menantu dalam keluarga Cheongryeom Laundry, memegang seterika dengan bangga. Ji Seung Don (Shin Hyun Joon), pengerusi Jiseung Group yang berhati dingin dan bapa angkat Seo Kang Joo (Kim Jung Hyun), menggenggam segumpal wang, manakala isterinya yang glamor dan bercita-cita tinggi, Baek Ji Yeon (Kim Hye Eun), ditunjukkan sedang meraih wang yang jatuh dari langit, dengan sempurna menggambarkan intipati watak mereka.

Kim Young Ok dan Park In Hwan menambahkan elemen misteri dengan pose “shh” mereka, menyembunyikan beg berisi wang dan memberikan petunjuk mengenai rahsia watak mereka. Wang Ji Hye, yang memegang gril barbeku dan penyepit, dan Kim Hyun Jun, dalam pakaian lengkap pegawai polis dengan gari dan pistol, berpotensi untuk meningkatkan ketegangan dan kerumitan jalan cerita

Pasukan produksi memberi komen, “Para pelakon menjalani penggambaran poster drama dalam suasana yang hangat, seperti keluarga. Alat peragaan ini memberikan petunjuk tentang bagaimana keluarga Da Rim dan Jiseung Group akan saling berkait. Kami menggalakkan penonton untuk menikmati usaha dalam meneliti maksud di sebalik alat peragaan ini serta hubungannya dengan watak-watak. Kami berharap anda teruja untuk menyaksikan komedi romantik gelap ini.”

“Iron Family” dijadualkan untuk tayangan perdana pada 28 September disaluran KBS.

Sumber : 1

loading...