Rain tekad untuk lindungi Kim Ha Neul dari sebarang ancaman bahaya dalam “Red Swan”

Nampaknya drama “Red Swan” semakin memuncak dan penuh ketegangan. Dengan perangai ibu mertua Wan Soo yang menyakitkan hati, tingkah laku suami yang semakin menggila, penyondol yang lebih sudu dari kuah. dan ini semua menyumbang kepada kerumitan hidup Wan Soo. Belum lagi rahsia keluarga Hwain yang semakin hampur terbongkar menyebabkan Wan Soo berdepan bahaya. Mujur ada pengawal peribadi yang gagak perkasa dan sentiasa bersedia untuk Wan Soo. Terbaru produksi drama tersebut telah melancarkan gambar pegun baharu yang merakamkan percintaan yang rumit namun sukar untuk dilawan antara Kim Ha Neul dan Rain!

“Red Swan” mengisahkan Oh Wan Soo (Kim Ha Neul), seorang bekas pemain golf yang memasuki golongan elit apabila dia berkahwin dengan pewaris Kumpulan Hwain. Selepas nyawanya terancam akibat pertempuran sengit mengenai pewaris, Wan Soo berdepan dengan rahsia keluarga Hwain disebabkan pengawal peribadinya, Seo Do Yoon (Rain).

Spoiler

Dalam gambar pegun yang baru dikeluarkan dari episod berikutnya, Wan Soo dan Do Yoon digambarkan berpelukan antara satu sama lain dengan latar belakang malam dan lautan. Dalam satu foto, riak wajah mereka dipenuhi dengan kerinduan apabila bibir mereka mendekat, manakala dalam imej lain, Do Yeon kelihatan tegas, membayangkan keazamannya untuk menyelamatkan Wan Soo daripada situasi yang mengerikan itu.

Semasa mereka mengharungi cabaran bersama-sama dan menyelami emosi mereka dengan lebih mendalam, evolusi percintaan mereka pastinya akan memikat hati penonton dengan lebih mendalam.

Dua episod seterusnya “Red Swan” akan dikeluarkan pada 24 Julai. Strim “Red Swan” di Disney+ Hotstar sekarang!

Sumber : 1

loading...