Lee Kyu Han, Han Sang Jin sertai Park Shin Hye dan Kim Jae Young dalam drama percintaan fantasi baharu

Pelakon Lee Kyu Han dan Han Sang Jin akan membintangi drama SBS yang akan datang “The Judge From Hell” (terjemahan literal) bersama Park Shin Hye dan Kim Jae Young!

Pada 23 Julai dan 10 Julai, produksi “The Judge From Hell” telah mengesahkan bahawa kedua mereka akan membintangi drama tersebut.

“The Judge From Hell” mengisahkan tentang Kang Bit Na (Park Shin Hye), syaitan dari neraka yang memiliki tubuh seorang hakim. Hakim Kang Bit Na dikurniakan kecantikan dan latar belakang yang kaya. Namun, identiti sebenarnya adalah syaitan yang datang dari neraka dengan misi. Dia mesti menghukum mereka yang tidak berasa kesal atas kematian orang lain. Bit Na ditugaskan membawa mereka ke neraka dan membunuh mereka.

Dia kemudian bertemu Han Da On (Kim Jae Young), seorang detektif yang penyayang dan berdedikasi yang menghukum penjenayah di dunia yang lebih kejam daripada neraka. Han Da On malah mampu mencairkan hati syaitan Kang Bit Na. Walaupun begitu, Da On mempunyai luka emosi yang tidak diketahui ramai orang. Drama ini adalah fantasi romantis tentang kewujudan bersama antara kebaikan dan kejahatan dan perjalanan untuk menjadi hakim sejati.

Lee Kyu Han memainkan watak Jeong Tae Gyu, anak sulung Jeong Jae Geol dan Ketua Pegawai Eksekutif Taeok Construction. Tae Gyu, terkenal dengan ketampanan dan budi pekertinya yang halus, adalah seorang perfeksionis yang garang yang sentiasa berusaha untuk mendapatkan kepuasan dalam setiap perkara yang dilakukannya. Drama ini dijangka menghiburkan apabila dia bertunang dengan Kang Bit Na atas desakan bapanya.

Lee Kyu Han, yang terkenal dengan kemahiran lakonan yang serba boleh dalam kedua-dua peranan samada watak baik dan jahat, menerima pujian untuk persembahannya sebagai penjahat yang menakutkan dalam “Battle for Happiness” dan “Longing for You,” yang disiarkan tahun lepas.

Sementara itu, Han Sang Jin memegang watak sebagai Joo Hyung Seok, seorang sarjan di Balai Polis Nobong dan suami kepada Kim So Young (Kim Hye Hwa). Isterinya adalah ketua pasukan jenayah kekerasan yang memulakan kerjayanya sebagai pegawai polis dan naik ke jawatan inspektor melalui kebolehannya sendiri. Meskipun isterinya So Young agak kasar, Hyung Seok pula sangat penyayang dan mesra dengan anak-anak mereka. Kemesraan beliau terhadap keluarganya menambahkan sentuhan yang menenangkan pada cerita itu.

Han Sang Jin, yang terkenal dengan lakonannya yang terperinci dan serba boleh, telah membintangi drama baru asal Disney+ “The Impossible Heir” baru-baru ini. Beralih dari imej lelaki baiknya yang biasa, dia menggambarkan seorang penjenayah yang didorong oleh kegilaan dan cita-cita, dan mendapat pujian untuk persembahannya yang kompleks.

“The Judge From Hell” dijadualkan akan disiarkan pada separuh kedua tahun ini. Nantikan informasi terkini mengenainya.

Sumber : 1 | 2 | 3 |

loading...