Jeong Eun Ji, Lee Jung Eun dan Choi Jin Hyuk bincang tentang keserasian mereka, watak dalam “Miss Night And Day” dan banyak lagi

Bintang-bintang drama “Miss Night and Day” Jeong Eun Ji, Lee Jung Eun, dan Choi Jin Hyuk telah bekerjasama dengan majalah Singles Korea untuk sesi fotografi dan temu bual istimewa bagi keluaran Julai 2024!

“Miss Night and Day” merupakan sebuah drama komedi romantik yang dibintangi oleh Jeong Eun Ji Apink sebagai pencari kerja Lee Mi Jin, yang tiba-tiba mendapati dirinya terperangkap dalam tubuh seorang wanita berusia 50 tahun, Im Soon (Lee Jung Eun), dan Choi Jin Hyuk sebagai pendakwa raya yang mahir, Gye Ji Woong, yang terjerat dengannya.

Ketiga-tiga mereka mempamerkan keserasian yang cukup mesra sepanjang penggambaran berlangsung dan ini menunjukkan penggambaran selama enam bulan bersama membuatkan hubungan mereka begitu rapat.

Dalam temu bual selepas penggambaran, apabila ditanya sama ada mereka memberi perhatian kepada penerimaan penonton terhadap drama itu, Jeong Eun Ji menyatakan,

Lee Jung Eun sentiasa menjadi orang pertama yang mengetahui maklum balas penonton dan berkongsinya dalam ruang sembang kumpulan kami. Saya berasa bersyukur kerana dia masih bercakap tentang drama ini walaupun dia paling sibuk di kalangan kami kerana dia sedang menjalani penggambaran [untuk projek lain] di luar bandar.

– Jeong Eun Ji

Mengenai apa yang menarik minat mereka terhadap siri ini, Ini penjelasannya.

Saya sangat gembira mengetahui bahawa Lee Jung Eun akan berlakon dengan saya. Selepas melihatnya dalam pelbagai drama dan filem kegemaran saya, saya tidak sabar untuk bekerja dan belajar banyak daripadanya di lokasi penggambaran.

– Jeong Eun Ji

Sementara Lee Jung Eun menonjolkan jalan cerita sebagai tarikan utama untuknya, dia juga menyatakan,

Saya berharap watak Lee Mi Jin, watak selari dengan Im Soon, akan mempengaruhi perkembangan watak saya dengan ketara, jadi saya sangat gembira apabila Jeong Eun Ji dan Choi Jin Hyuk menyertai barisan pelakon.

– Lee Jung Eun

Choi Jin Hyuk berkongsi perspektifnya, berkata,

Saya cuba mengelakkan drama yang terlalu serius kebelakangan ini. Elemen komedi drama ini menarik minat saya, dan saya juga mempunyai keyakinan terhadap pengarah.

– Choi Jin Hyuk

Mereka kemudian berbicara mengenai penggambaran watak mereka.

Pada mulanya, melakonkan watak dalam usia dua puluhan nampaknya paling mencabar, tetapi pemikiran itu berubah apabila saya memulakan penggambaran. Menangkap emosi Lee Mi Jin, yang menghabiskan lapan tahun bersiap sedia untuk peperiksaan perkhidmatan awam sambil mengorbankan usia 20-annya, adalah lebih bermakna daripada usianya sendiri.

Saya juga menumpukan pada menggambarkan kontras emosi antara tenaga siang hari dan melankolik malam.

– Lee Jung Eun

Emosi waktu malam watak ini dibentuk oleh pengalamannya pada siang hari, jadi adalah penting untuk menyampaikan bagaimana emosi gembira pada siang hari bertukar kepada malam.

– Jeong Eun Ji

Mengenai persamaan antara mereka dan watak mereka, Jeong Eun Ji memerhati, “Memandangkan sifat pemalu Mi Jin, personaliti kami sangat berbeza pada bahagian awal siri ini. Apabila dia mendapat keberanian pada bahagian kemudiannya, kami nampak serupa.”

Lee Jung Eun mengenal pasti minda muda wataknya sebagai hubungan peribadi, tetapi dia juga menyebut stamina fizikal sebagai perbezaan. Choi Jin Hyuk juga mengulas, “Oleh kerana saya rasa saya masih mempunyai banyak kelemahan, saya mengambil daripada diri saya sendiri dan menggabungkan ciri-ciri itu dengan watak saya daripada mencipta sesuatu yang benar-benar baru.”

“Miss Day and Night” tersedia diplatform Netflix untuk tontonan ramai.

Sumber : 1

loading...