Menghitung hari tamatnya khidmat tentera, Jin BTS dah siapkan acara istimewa buat ARMY sebagai aktiviti pertamanya

Kurang daripada dua minggu, Jin BTS akan kembali selepas menyelesaikan tugas ketenteraannya. Pastinya, perkara ini disambut gembira oleh para peminat yang dikenali Army itu.

Jin, yang merupakan ahli tertua dan perta BTS yang memulakan khidmat tentera, akan ditamatkan perkhidmatannya daripada tentera pada 12 Jun. Penyanyi itu mengumumkan bahawa acara pertamanya selepas tamat daripada tentera akan menjadi pertemuan secara fizikal dengan peminat.

Pada 2 Jun, BIGHIT MUSIC mengumumkan melalui platform komunikasi peminat Weverse bahawa Jin akan menghadiri “FESTA 2024” di Kompleks Sukan Jamsil Seoul pada 13 Jun, sehari selepas pembebasannya, yang juga merupakan ulang tahun BTS. “FESTA”  merupkan perayaan tahunan untuk memperingati debut BTS, yang mana pada tahun ini ia akan berlangsung selama kira-kira dua minggu bermula 2 Jun hingga 13 Jun.

Dalam bahagian pertama acara itu, yang digelar “Jin’s Greeting,” akan ada sesi ‘light hug’ dengan 1,000 peminat. Separuh masa kedua rancangan itu akan menampilkan segmen yang menunjukkan sisi lain Jin. Bagi peminat yang tidak dapat mengunjungi lokasi acara, bahagian kedua acara akan disiarkan secara langsung melalui Weverse untuk ahli kelab peminat.

Untuk butiran lanjut mengenai kedua-dua acara, anda boleh membaca pengumuman penuh Bahasa Inggeris BIGHIT MUSIC di bawah:

Hello.
Ini adalah MUZIK BIGHIT.

Kami teruja untuk mengumumkan acara bersemuka yang diketuai oleh Jin BTS untuk meraikan FESTA 2024.

Acara ini disediakan untuk memenuhi hasrat Jin bagi meluangkan masa bermakna bersama ARMY secara peribadi pada hari ulang tahun BTS. Kami menjemput anda untuk menyertai kami sambil mengucapkan terima kasih atas kasih sayang anda yang tidak berbelah bagi untuk BTS.

[Gambaran Keseluruhan Acara]
Tarikh: Khamis, 13 Jun 2024 (KST) (Sila lihat di bawah untuk waktu yang tepat)
Lokasi: Arena Kompleks Sukan Jamsil, Songpa-gu, Seoul
Sesi Pertama: “Jin’s Greeting”
Sesi Kedua: “Mesej daripada Jin : 13 Jun 2024,☀️”

Sesi pertama tidak akan disiarkan secara atas talian.
Sesi kedua akan disiarkan secara langsung di Weverse – secara eksklusif untuk pemegang ARMY MEMBERSHIP (GL, JP, US). Butiran lanjut akan diberikan dalam notis berasingan di kemudian hari.

[Butiran]
Sesi Pertama: Jin’s Greeting
Tarikh: 3 petang KST, Khamis, 13 Jun 2024
– Sesi pertama (Meet-and-Greet with Jin) ialah masa untuk ‘light hug’ dengan Jin dan dijangka berlangsung kira-kira tiga jam.
– Jika anda memenangi undian tetapi tidak mahu pelukan, anda boleh menggantikannya dengan berjabat tangan.
– Setiap langkah berjaga-jaga akan dilaksanakan untuk memastikan tiada kejadian yang tidak diingini berlaku semasa acara tersebut. Kami memohon kerjasama daripada pihak anda semua

Sesi Kedua: Mesej daripada Jin : 13 Jun 2024,☀️
Tarikh: 8 malam KST, Khamis, 13 Jun 2024
– Sesi kedua akan berlangsung kira-kira satu jam.
– Jin akan mempamerkan pelbagai persembahan yang ARMY ingin lihat terutama dari sisi yang berbeza Jin

Acara bersemuka FESTA 2024 dengan Jin akan diadakan untuk pembeli album GLOBAL kedai Weverse (termasuk album solo) yang dikeluarkan selepas “Proof.” Butiran lanjut mengenai acara itu akan diberikan dalam notis berasingan.

Terima kasih

Acara luar talian “FESTA 2024” akan diadakan dari 11 pagi hingga 9 malam di Kompleks Sukan Jamsil Seoul pada hari yang sama. Selain menyambut kepulangan Jin, pelbagai aktiviti seperti membuat aksesori dari bahan kitar semula dan melukis lirik lagu BTS turut disediakan untuk semua pengunjung.

Ketika “FESTA 2023”,  Jin telah berjanji untuk mengunjungi peminat untuk acara tahun ini, dengan meninggalkan mesej melalui Weverse.

Selain perhimpunan luar talian pada 13 Jun, beberapa acara telah dirancang untuk festival selama dua minggu itu. “Bang Bang Con,” penstriman dalam talian percuma persembahan konsert BTS sebelum ini, akan berlangsung pada hari Sabtu. Menurut poster yang dikeluarkan, akan ada kandungan kejutan yang diumumkan pada hari Rabu dan Jumaat. Kandungannya dibayangkan dengan ikon kamera filem dan muzik, tanpa sebarang penjelasan lanjut, sekaligus telah mencetuskan rasa ingin tahu di kalangan peminat.

Jin, anggota pertama daripada tujuh anggota BTS yang mendaftar, menyertai tentera pada Disember 2022 dan telah berkhidmat sebagai penolong pengajar di kem latihan bahagian infantri barisan hadapan di Yeoncheon, Wilayah Gyeonggi. Pada saat ini, kesemua tujuh anggota BTS, termasuk Jin, sedang menjalani perkhidmatan tentera.

Sumber : 1 | 2

loading...