Jung Kyung Ho buat penampilan istimewa dalam “Wedding Impossible” disamping Bae Yoon Kyung

Jung Kyung Ho bersedia untuk membuat penampilan istimewa dalam drama tvN “Wedding Impossible” yang dinanti ramai!

Pada 22 Februari, wakil dari “Wedding Impossible” secara rasmi berkongsi, “Jung Kyung Ho akan muncul dalam ‘Wedding Impossible.'”

Menurut wakil itu, Jung Kyung Ho akan membawakan watak pasangan ‘blind date’ Yoon Chae Won (Bae Yoon Kyung), anak perempuan tunggal Kumpulan Taeyang dan Ketua Pegawai Eksekutif Taeyang Corporation. Berbakat dan cantik, dia adalah contoh teladan bagi ramai wanita dan juga dipaparkan dalam “100 Wanita Paling Berpengaruh” Forbes, menjadikannya calon yang dicari untuk temu ‘blind date’.

Apa yang menambah menarik ialah penampilan Bae Yoon Kyung sebelum ini sebagai pemain piano Hye Yeon, pasangan ‘blind date’ Choi Chi Yeol (Jung Kyung Ho) dalam drama Jung Kyung Ho sebelum ini iaitu “Crash Course in Romance.” Pertemuan semula ini menjanjikan dinamik dan dramatik apabila Jung Kyung Ho akan menjadi pasangan ‘blind date’ Bae Yoon Kyung sekali lagi.

“Wedding Impossible” mengisahkan Na A Jeong yang merupakan seorang pelakon yang tidak dikenali. Dia bersetuju untuk berlakon sebagai isteri kawan baiknya dalam perkahwinan kontrak. Lee Ji Han atas sebab tertentu menentang keras perkahwinan abangnya.

“Wedding Impossible” akan ditayangkan pada 26 Februari menerusi platform Prime Video Malaysia.

Sumber : 1 | 2

loading...