Siri jenayah Korea terbaru “Flex X Cop” akan tersedia untuk tontonan di Disney+ Hotstar 26 Januari ini

Selepas bertahun-tahun membelanjakan harta keluarganya untuk apa sahaja yang diingininya, satu penangkapan yang silap menyaksikan Jin Isoo mendapat jawatan baharu di Unit Jenayah Keganasan Balai Polis Gangha 1. Digunakan untuk mendapatkan apa sahaja yang dia mahu, Isoo pada mulanya bertegur sapa dengan ketua jabatan itu Lee Ganghyun, namun berakhir dengan pertelingkahan dengan ketuanya.

Perkara ini disebabkan oleh keinginan Isoo yang biasanya mudah menjadi kenyataan kini ditolak. Tidak berhenti di situ, Isoo cuba memikul tanggungjawab barunya dalam polis dengan sebaik mungkin. Menggunakan kemahirannya yang unik dan kekayaannya yang luar biasa, Isoo mula membantu pasukan menyelesaikan kes perundangan di mahkamah.

“Flex X Cop” dibintangi oleh Ahn Bohyun (Yumi’s Cells, Itaewon Class, See You In My 19th Life) sebagai pewaris konglomerat dan inspektor polis baharu Jin Isoo dan Park Jihyun (Reborn Rich, Do You Like Brahms?, Yumi’s Cells) sebagai ketua pasukan Lee Ganghyun. Skrip drama ini pula ditulis oleh Kim Bada (My Name, Life Risking Romance).

Strim Flex X Cop mulai 26 Januari di Disney+ Hotstar. Sebelum itu, jom tonton trailer drama ini dulu

loading...