Nam Joo Hyuk diperlihatkan sebagai ‘Vigilante’ dan pelajar universiti polis dalam poster terbaru drama Disney+ Hotstar

Siri original Disney+ “Vigilante” telah mengeluarkan poster baharu!

Berdasarkan webtoon dengan nama yang sama, “Vigilante” berkisarkan tentang Kim Ji Yong (Nam Joo Hyuk), seorang pelajar contoh universiti polis yang menegakkan undang-undang pada siang hari tetapi menjadi sukarelawan (Vigilante) pada waktu malam, yang mengambil tindakan sendiri terhadap penjenayah yang melarikan diri dari keadilan.

 

Poster yang dikeluarkan menunjukkan Kim Ji Yong dengan badannya dibahagikan kepada dua bahagian yang berbeza. Perbezaan antara bahagian kirinya, yang ditutup dengan hoodie hitam, dan bahagian kanan, berpakaian seragam polis, menunjukkan dualiti Kim Ji Yong. Seorang pelajar contoh universiti polis pada siang hari dan seorang sukarelawan yang menghakimi penjenayah yang telah melarikan diri dari undang-undang pada waktu malam. Darah serta parut di sebelah mukanya dan kesejukan serta kedinginan di matanya menunjukkan keazaman kuat dan keyakinannya terhadap penjenayah yang telah melarikan diri dari undang-undang.

Sebaliknya, sisi sebelahnya, berpakaian seragam polis yang kemas dan merenung tepat ke hadapan, menunjukkan Kim Ji Yong, seorang pelajar polis model yang sama sekali berbeza dengan vigilante. Kata-kata pada poster yang berbunyi, “Mulai sekarang, saya akan menghakimi lagi,” membayangkan sesiapa yang melihat sosoknya sebagai Vigilante, nampaknya mereka tidak berani melakukan perkara jahat kerana hukuman yang diberikannya bukan main-main. Penonton teruja dan ingin tahu bagaimana Nam Joo Hyuk akan membawakan watak kompleks Kim Ji Yong.

“Vigilante” akan ditayangkan pada 8 November menerusi platform Disney+ Hotstar.

Sumber : 1

loading...